bleunt tipsar om en cool grej

Det är sällan jag tipsar om saker. Jag tror jag tipsat om 2-3 bloggar någonsin. Det är nog allt. Men igår snubblade jag över en YouTube-kanal som jag tänkte berätta om. Den heter pogo. Där har en kille eller tjej (förmodligen kille eftersom han kallar sig fagottron) tagit ljudbitar från filmer och gjort musik av dem. Resultatet blir inte bara imponerande remixar, utan även riktigt bra musik.

Min personliga favorit är Wishery, där han tar ljudslingor och soundbytes från den gamla klassikern Snövit:

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Per Saad

Riktigt jävla ballt!

2010-11-14 @ 11:42:31
Postat av: Palle

Cool!

2010-11-14 @ 14:49:59
URL: http://apalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0