Underbart korkade kvinnor

En underbar artikel om kvinnor som blivit lurade av en man.
Exempel på varför den är helt underbar:

"Inför rätten bedyrade han att han förstod att han hade gjort många människor illa. Men redan i fängelset började han kontakta nya kvinnor."

Redan där får ju kvinnorna en bra start, liksom.
Ni snackar med någon som sitter i fängelse. Det borde vara en varningsklocka.
Men icke!

"Therese Strid träffade honom under en av hans permissioner 2007 – han sa att han var oskyldigt dömd för vapenbrott. När han släpptes åkte han direkt hem till henne och kort därefter blev hon gravid."

"Kom hem till mig så fort du släppts ur fängelset. Jag vill inte att fängelsesmaken ska hinna försvinna från din kuk när du impregnerar mig så fort som möjligt."

"Det är nästan som om han har varit inne i en kvinnas hjärna för att få information om hur man får henne att falla."

Jag kan också ta mig in i din hjärna för att se vad som får dig att falla. Får se nu. Hmm. Där har vi det. Jag hittade en lista i din hjärna över saker som krävs för att få dig att falla:

1) En lite snygg bad boy

Ja. Det var allt. Tur att jag kunde ta mig in i din hjärna och ta reda på det. Magiskt!

"Men snart blev han kontrollerande och våldsam"

http://fc09.deviantart.net/fs32/f/2008/208/b/b/NO_WAI_by_pandaluvr99.png

"Han sa att han skulle träffa en kompis och göra affärer."

När en föredetta fånge kommer med såna diffusa svar är det aldrig skäl till misstanke.

"När han kom hem hade han plötsligt pengar, säger hon."

http://media.fixup.se/2010/08/facepalm.jpg

"Efter fyra månader fick hon nog och avslutade förhållandet. Då åkte Carlitto till nästa kvinna – Therése Eriksson i Leksand. Efter en månad blev även hon gravid"

Alltså, jag vet att vi ska hata mannen och sympatisera med kvinnorna.
Men är jag den enda som börjar gilla den här Carlitto? Killen är ju schtek!






Kommentarer
Postat av: Opivy

Senare sökte sig Therese sig till en trevlig fängelsekund vid namn Ramos för tröst. När Ramos senare kom ut visade sig att han inte var så god som han verkat, utan gjorde henne gravid och tog hennes pengar.



Therese kom efter det till slutsatsen - alla män är svin. Thérese kom med samma slutsats 3 månader senare, och ett till barn på väg.

2010-11-14 @ 11:42:47
Postat av: Palle

Jag gillar den här också: "1 800 kronor från min dotters sparpengar. Och 700 kronor från mina söner."



2500...? Värt att gå ut i tidningen och grina om att man knulla mr badboy för 2500? :D

2010-11-14 @ 14:49:02
URL: http://apalle.blogg.se/
Postat av: Kalle Balik

Haha! Så jävla kul. Men roligast av allt är ändå att platsen där jag spenderat större delen av mitt liv nämndes i artikeln. Det skrivs sällan om Leksand. Vilken tur att den där bruden är ett bra ansikte utåt för byn.

2010-11-14 @ 22:21:24
URL: http://jattestorapistoler.blogg.se/
Postat av: bleunt

Kalle:

Leksand kan ju räkna med sin beskärda del av sexturism om era kvinnor är så lätta, och dessutom inte har något emot att köra utan kondom!

2010-11-14 @ 23:04:55
URL: http://bleunt.blogg.se/
Postat av: Erik

Tänkte samma sak när jag läste artikeln, hur jävla dum får man bli?

Käka dagen efter-piller ffs.

2010-11-15 @ 11:30:52
Postat av: Erik

(eller sterilisera dig för att inte sprida vidare dina jävla gener).

Riktat till kvinnorna dvs.

2010-11-15 @ 11:31:30
Postat av: max

omg.. jag mår dåligt av det här

;SSSS

2010-11-19 @ 22:52:13
Postat av: svempa

tess lake heter hon avdankad porrskådis bor i insjön han dumpa säker henne ?förstår han hon är ju alkis tror på killen hon är skabbig kolla hennes förflutna aftonbladet........

2010-11-22 @ 09:40:51
Postat av: fritte

tess lake wow hennes filmer har man sett haha .En riktig kuksugare fy fan trooooor inte ett dugg på deras historier .Känns som bitterhet go carlitto

2010-11-22 @ 09:48:34
Postat av: svenps

therese eriksson avdankad porrskådis alias tess lake tror inte dugg på deras historier go carlito

2010-11-22 @ 09:57:46
Postat av: Therese Eriksson / Tess lake

Jag kom in här av en slump och att ni sitter o kommenterar mitt

Liv när ni inte har en aning mer om vad står i massmedia det är patetiskt och skrämmande! Hur dumma får ni vara?

Det är människor som ni som gör världen dålig, livnär er på andras

Olycka!!!!

Att ni sitter o skriver att jag är alkolist, som jag absolut inte är!

Det här handlar inte om 700 kr eller pengar som ni senare kommer att fatta med era små hjärnor!

Handlar om en kriminell handling!

Misshandel, bara se och njut när jag får rätt!

Försök att sluta skriva dumma saker, det skulle kanske göra

Ert liv mindre bittra:)!

2012-02-28 @ 07:29:01
Postat av: andreas

hon har även känslor. tänk om det var eran syster eller bror som råkat ut för samma sak.

2013-12-27 @ 23:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0