Vilket parti tror du får flest röster från rasister?

Från en kommentar på Soran Ismails YouTube-kanal:

"Jag tänker inte ens kolla på dina filmer för man vet i förväg vad du kommer säga, talk about a broken record, alltid samma pk-flosker 'man ska inte dra alla över en kam', 'alla människor är lika mycket värda', 'mänskliga rättigheter' och nu har jag läst andras kommentarer och du har tydligen en massa personangrepp mot Åkesson också, vilket bara gör saken än mer pinsam..."

Den kommentaren fick mig inte att tänka på varför personen vägrar använda punkt. Det fick mig heller inte att tänka på hur han tycker prat om jämställdhet och mänskliga rättigheter är pinsamt. Inte heller fick det mig att vilja att någon tog och frågade Jimmie Åkesson varför han tror Sverigedemokraterna lockar fler rasister än något annat parti. Jag säger inte att alla som röstar SD är rasister, men att vi hör fler rasister från SD-anhängarna än något annat parti. Om man inte räknar vänsterns SVENSKFIENTLIGHET, såklart. Och slutligen tänkte jag inte på hur personen väljer att isolera sig själv från andra åsikter.

Nej, det jag kom att tänka på är att det var jävligt längesen vi såg roliga kommentarer från sverigedemokrater på Jättestorapistoler.

Kommentarer
Postat av: Kalle Balik

Haha, jag satt precis och funderade på vad jag ska skriva om i bloggen. Nu vet jag vad jag ska skriva om.

2010-09-14 @ 16:00:25
URL: http://jattestorapistoler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0