Jag hatar vår gamla TV

SIBA har fortfarande inte levererat vår nya TV.
Det blir nog inte av idag heller. Sega SIBA.


Jag känner hur mitt hat gentemot vår gamla TV växer. Jag har börjat spotta på den när jag går förbi. Kastar ilskna hatfyllda blickar medan jag väser fram något i stil med "jävla fetto-tv". Jag slår till den när jag går förbi. Knäar den i skrevet. Kastar smutsiga strumpor på den. Ligger med dess syster, mamma och ex-flickvänner, fotar samlagen och skickar bilderna i ett kuvert med texten "jag fick dom att skrika" skrivet med bokstäver urklippta ur tidningar.


Så fort vi får hit teven från SIBA tänker jag pissa över vår gamla TV, köra upp den trasiga fjärrkontrollen i dess röv, slå sönder den och sedan slänga ut den genom fönstret som om jag var Sid Vicious och det här var Hilton. Jag vill ha vår nya TV nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0