Kollektivt självmord

Jag är en prettobloggare som försöker hävda mig själv och vara rolig genom att trycka ner andra.
Även när jag dissar mig själv och min egen oförmåga och osäkerhet. Jag är en vandrande paradox.
Tydligen. Så nu är du varnad. Men all sorts bloggande är ju navelskåderi, på sätt och vis.


Om den här julen blir lika snölös som förra året tänker jag samla ihop en skara missnöjda julfirare och bege mig mot Gävle tågstatione. Där ska vi ställa oss på perrongen och fatta våra händer, och vänta på ett tåg för att hoppa ner framför det och vårt blod färgar alla resenärer julrött. Det kommer bli en protest i stil med öppningsscenen från Suicide Circle. Så jag hoppas liksom på snö i år.

http://www.youtube.com/watch?v=0n0NCqOKY-M


En ny serie på Kanal 5. Heartland.
Precis vad vi behöver, ännu en sjukhusserie.
Alltså, kom igen... Måste hälften av alla serier utspela sig på en tidning, polisstation, advokatfirma eller sjukhus? Resten handlar om övre medelklassdrama. Ge mig tillbaka talande bilar, högteknologiska helikoptrar och före detta vietnamnsoldater som gillrar fällor för bad guys. Ge mig 80-talet igen.


Jag försökte chatta med Idol-Amanda på Aftonbladet.
Dom tog inte med min fråga, dom tog mycket sämre frågor i stället.
Amanda, om du läser min blogg (såklart), vad tycker du om att komma tvåa? Med tanke på att Idol-tvåorna oftast haft större kommersiella framgångar än vinnarna, menar jag. Nåja.


erika säger:
jag har längtat efter konserten i flera månader.. och NU blir jag sjuk

bleunt säger:
vad är det för konsert, marilyn manson?

erika säger:
jo

bleunt säger:
jag har koll!

bleunt säger:
på kidsen

bleunt säger:
och deras musik

Kommentarer
Postat av: max

"Ge mig tillbaka talande bilar"
mm night rider va ju bra eller hur

2007-12-16 @ 15:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0