Sexig gratis

jag orkar inte att den här bloggen ska vara seriös längre. det blir så pretentiöst.
från och med nu tänker jag skriva helt värdelöst ointressanta saker också.
versaler ryker nog helt och hållet.

inatt drömde jag att bill murray hade dött.
och i drömmen grät jag över det.


jag fick lära en blond tjej hur man bokade tvättid förra veckan.
jag visade henne knapparna och hur man gjorde, hur man bokade, hur man tittade och hur man läste av kalendern. sen bokade jag min tid så hon fick se hur man gjorde.

sen packade jag in maskinen med kläder. och när jag kom tillbaka hade hon bara gått, utan att boka. och jag vet inte om hon bara gav upp och sket i det, eller om hon trodde hon hade bokat. eller att jag bokade åt henne.

i USA bär vissa fortfarande axelvaddar, tydligen. en kvinna som intervjuas angående skjutningen i Omaha bär iaf ett par fina axelvaddar. så skoj när man ser på Cops eller Judge Judy och tror programmet är gammalt pga omoderna frisyrer och kläder, men sen ser man att det är från typ 2004, och inser att white trash och diverse flumbullar lever kvar i början av 90-talet.

Det fanns fyra korvbröd men bara tre korvar.
Men ett korvbröd var mögligt, så då löste sig ju det problemet.


Grattis Finland, förresten. 90 år, tror jag.
Förra veckan.

I söndags såg jag Airwolf på TV. 80-talets coolaste serie jämte Nightrider och A-Team.
Från dom lärde jag mig engelska.


bleunt säger (10:29):
jag är sexig gratis varje dag

Max säger (10:30):
nej du är inte sexig.

bleunt säger (10:31):
homofob


Max säger (10:41):

ja vill dö .-


bleunt säger (10:41):

why


Max säger (10:41):

jag kommer inte få mitt liv o funka


bleunt säger (10:42):

jag är 23, arbetslös utan gymnasieutbildning och 35 000 i skulder.

tyst.


Max säger (10:43):

bli något då


bleunt säger (10:44):

bli något själv då


Max säger (10:44):

försöker lite iaf


bleunt säger (10:45):

det gör inte jag


bleunt säger (10:45):

1-0 till dig, sluta gnäll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0