Män har ingen g-punkt

Nu börjar jag bli lite trött på myten om mannens g-punkt.
Den finns inte! Vi har prostata, inte samma sak.
Att säga mannens g-punkt är ungefär lika fel som att säga kvinnans ollon.



Sen vet jag inte, men hur vet Aftonbladet vad din flickvän gillar för ställningar?
Det låter skumt... Håll koll på henne, något är i görningen.

PS.

Idag var jag för övrigt i Uppsala. Jag bevittnade en väktare som brottade ner en snattare.
Sen kom polisen. Jag ville filma och fota. För YouTube, och sånt. Men det kändes opassande.
Sen hade vi DS-träff med massa folk från Loading.se. Jag ägde dem alla i Mario Kart. Såklart. ;)

Frågorna till Sverigedemokraterna får vänta lite. Har kommit på några. Kom gärna med förslag.
Men just nu måste jag fokusera på att recensera Beach Sports whatever till Wii. Spelet låg i min brevlåda i fredags, nu måste jag spela och recensera det för Retry.se. Allt är inte guld och gröna skogar, fast även dåliga spel är roliga ibland.


Kommentarer
Postat av: AlmostHadYou(lunar)

Kvinnans klitoris är som ett litet ollon, har även en liten förhud. Vill du hitta våran g-punkt - ta duschstrålen och rikta mot ollonet ett tag, lovar att du får svårt att hålla balansen och börjar rycka efter ett tag.

2008-06-29 @ 20:42:11
Postat av: bleunt

Att säga att det är Som en g-punkt har jag inget emot. Eller motsvarighet till g-punkt. Men att säga att det Är g-punkt är bara fel. Kvinnans klitoris Är inget ollon, men man kan säga att det är Som ett ollon. Precis som att prostatan inte Är en g-punkt, men man kan säga att det är Som en g-punkt.



2008-06-29 @ 22:02:14
Postat av: WysiWyg

Jag vet, jag vet, det är förmodligen bortkastad tid att fråga detta, men ändå; vad menar förste kommentaren om att man hittar en kvinnas (utgår jag ifrån) G-punkt (som sitter en bit in) genom att ge henne en orgasm (måste det vara med en dusch?)?

2008-06-30 @ 07:57:18
URL: http://www.losatankar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0