Vita svenskar har det svårt

Dagens blogginlägg handlar om ett samtal jag hade med en landsförrädare.
Hon heter
DontBelongToAny1 på Lunarstorm, och låtsas vara klok patriot.

Men egentligen är hon en landsförrädande poser. >:(

(Hennes text i normal stil, min i fet stil)




Är det olagligt att vara vit i Sverige?

 

Ja, tydligen. För fy fan vad vi vita har det tufft och svårt här i Sverige. Polisen trakasserar oss. Arbetsgivare vägrar anställa oss. Expediter i butiker följer oss övervakande. Alla politiker är ju blattar. Tänk om jag var svart eller brun, vad bra jag skulle ha det. Bästa vän med myndigheterna och hundratals utmärkta jobberbjudanden!


Men nej, nu är jag vit och ingen vill anställa mig pga det. Glöm Sydafrika och apartheid. Glöm folkmord i Darfur och alla treåriga småflickor som blir våldtagna efter att deras föräldrar blivit mördade. Vi svenskar är de riktigt utsatta!


Ja, men jag har inget som helst ansvar för barnen i Darfur. Jag vet vad som händer omkring oss, men jag är lite trångsynt och bryr mig mer om våra barn här i Sverige. För de är vår framtid.

 

Precis! Du är inte trångsynt, du är klok. Vad fan ska vi bry oss om små negerbarn som blir våldtagna och mördade för, när vi har barn här i Sverige som inte fick en Playstation 3 i julklapp förra året?! Våra barn är vår framtid, vi får något ut av att hjälpa dem. Barnen i Afrika är INGENS framtid, de kommer dö av AIDS och aldrig göra något för oss. För Sverige. För fosterland!


Njae, det är väl tråkigt det då. Men ta diskussionen med någon som bryr sig istället. T.ex Göran Persson. Fast tror inte han orkar lyssna på dig heller.

 

Det är synd om du inte bryr dig om ditt land lika mycket som jag gör... Du kommer se sen, när våra älskade kyrkor (som vi aldrig går till men ändå vill ha kvar, bara för att) förvandlats till moskéer! Då kommer du se att du borde brytt dig lite mer.


Det kommer inte hända.

 

Det kommer hända! Var inte naiv! Sverige invaderas av muslimer. Vet du att om man räknar alla illegala invandrare kommer Sveriges befolkning år 2010 att bestå av 70% invandrare! Tror du vi kan försvara oss mot dem då? NEJ!


Tråkigt. Då får du väl göra något åt det då.

 

Ja, inte verkar du vilja göra något åt det, mångkulturälskande kommunist! Se de svenska barnen i deras ögon, och berätta att de inte kommer få någon Playstation 3 julen 2010 heller, de får en varsin Koran i stället. Landsförrädare!


Det är invandrarnas fel att det går så dåligt för Sverige.
Deras fel att Perrelli, Martin Stenmarck och The Ark floppade i Eurovision! :(

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det enda du har rätt i är att Sverige invaderas av muslimer, m.m Och att någon borde göra någonting åt det.

2008-06-02 @ 16:25:51
URL: http://yoioo.blogg.se/
Postat av: WysiWyg

Bara en fråga; siffran 70% 2010, är det något du bara hittade på eller som du läst någonstans?



I övrigt; tack för underbar läsning.

2008-06-02 @ 16:40:30
URL: http://www.losatankar.se
Postat av: bleunt

WysiWig: Påhittad siffra, men skulle inte förvåna mig om någon nationell patriotisk sajt listade det som fakta.



Johanna: Konstigt att andra religioner än kristendomen är det enda som får svenskar att plöstligt bry sig om religion. :)

2008-06-02 @ 17:21:58
Postat av: kuken

ha ha ha om du inte visste det består redan Sverige av 98% invandrare... bara 2% är samer, som är landets ursprungsbefolknig... Så kristendomen är faktiskt INVANDRARNAS religion, samerna hade en annan... PUCKO!!!!

2008-06-02 @ 20:39:32
Postat av: bleunt

Man är inte en invandrare om man är född i Sverige, PUCKO.

2008-06-02 @ 20:48:31
Postat av: tantjohanna

:) !

2008-06-02 @ 21:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0