Loading.se - Sveriges snällaste community

Storyn är den, att jag köpte en USB-adapter som jag trodde skulle fixa Wi-fi. Men jag var osäker, och frågade i ett forum på Loading.se (en spelsajt där jag hänger mycket). Oskar Skog, skribent för min favorittidning LEVEL, talar om för mig att sånt skräp ska jag inte hålla på med, och att han i stället skickar ett redig USB-adapter till mig som garanterat funkar utan problem.

Så jag går och lämnar tillbaka den jag köpt och tjänar 500kr, vilket typ två veckors mat för en fattig student. :p Och så får jag en fin liten USB-grej från Oskar, helt gratis. Bara för att Loading är Sveriges snällaste community, där medlemmarna ibland ger varandra gratis saker. Och då skrev jag den här bloggen där:


För att Oskar är världens snällaste Skog.
Även om han glömde att skicka. Två gånger.
Men den som väntar på något gott, tack! :x



Så nu kan nu spöa skiten ut mig online om ni så önskar.
Mario Kart FC: 3050-8477-1688

Bring it on!

Här på Loading blir man ständigt inspirerad att vara sådär snäll, med snällt folk som Oskar, Hurvilo, Parantes och till och med Aunty. Jag vill också vara snäll, och ska tänka ut något.

Kommentarer
Postat av: carroe

du kan vara snäll mot mig, och ge mig ett Wii :D

2008-05-21 @ 15:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0