Zombies är läskiga på ett helt nytt sätt

Igår fick jag zombieslaktarspelet Left 4 Dead. Idag och i morgon ska jag och Tobias spela igenom det tillsammans ett par gånger för att kunna recensera det för Retry.

Nyss när jag stoppade in en bit pizza i ugnen tänkte jag därför på zombies, och gick och nynnade på Cranbarries låt "Zombie". Sedan loggade jag in på MSN, och vad såg jag att Daves winamp spelade för låt? Gissa. Kom igen, gissa. Just det, "Zombie" med Cranbarries. Han har ett par tusen låtar, och just den spelas upp random. Läskigt!

David säger:
  that's because i'm "in your head".



Kommentarer
Postat av: seraph

"...gick och nynnade på Cranbarries låt "Zombie". Sedan loggade jag in på MSN, och vad såg jag att Daves winamp spelade för låt? Gissa. Kom igen, gissa. Just det, "Zombie" med Cranbarries."



Men åh, fattar du inte att det är Guds lilla subtila sätt att visa för dig att han faktiskt finns? Han läste dina tankar och samtidigt såg han till att den där snubben spelade den låten precis när du loggade in.



Kan liksom inte bli mer uppenbart. :)

2008-11-21 @ 17:27:34
Postat av: bleunt

Amen!

2008-11-21 @ 21:26:43
URL: http://bleunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0