Hela snoppen

I morse knappade jag över på Voice, radioprogrammet i TV som spelar Hiphop och RnB men som har tre otroligt jättevita programledare, medan jag väntade på att en demo skulle laddas ner till Xbox360. Fråga Olle-Olle (som jag kallar honom) var där och svarade på lyssnarnas sexfrågor. När jag knappade över hade en invandrare ringt in. Hans problem var att han inte kunde penetrera sin fru hela vägen, så att säga. Han snopp var för lång, antar jag.

Olle gav tips på olika ställningar, men han som ringt in sa att den enda ställningen som funkade någorlunda var om han kom in i henne bakifrån medan de låg på sidan. Då sa Olle att ja, ni får köra de ställningar som funkar och helt enkelt ta det varsamt och inte stöta in hela vägen. Och då kommer kommentaren som är orsaken till att jag skriver det här inlägget:

"Jag måste in hela, det är min religion", säger mannen med brytning. Hahaha! :D
VAR i Koranen eller någon helig skrift står det att mannen måste stöta in hela sin penis i slidan?
Någon teologiskt kunnig som läser min blogg som har svar på det?

Iof står det dumma saker i de böckerna, som att man inte får spilla sperma på marken.
Så vem vet.

Kommentarer
Postat av: seraph

Ja visst fan står det roliga saker i "heliga skrifter." Jag har en hel hög med böcker ur Srimad Bhagavatam-serien, det är hinduiska skrifter. Jag skummade lite i en av böckerna för några år sen, och kom över en passage där det stod något i stil med att kvinnor gillar män som är bra på våldtäkt. Då måste jag erkänna att jag blev en liiiiten aning fundersam. :D

2008-10-01 @ 10:59:34
Postat av: bleunt

Hur är man bra på våldtäkt? O_o

Eller nej, jag tar tillbaka det när jag tänker på saken. För jag skulle vara skitdålig på våldtäkt. Jag är för liten och svag, skulle jag tro. Så okej, kvinnor gillar stora starka män, låter ju vettigt. ;)



Jag gillar hur hinduism fokuserar mystiskt mycket på kvinnors fötter. Fotfetish deluxe.

2008-10-01 @ 12:12:01
URL: http://bleunt.blogg.se/
Postat av: A

Vad får dig att tro att han var muslim? Schyssta fördomar!

2008-10-01 @ 14:22:59
Postat av: bleunt

Vadå, är det negativt att vara muslim? Är det negativt att anta det när det faktiskt är troligast?



Men för att besvara din fråga, hans brytning är vad som fick mig att anta att han var muslim. Det var en brytning med inslag från mellanöstern. Det var inte en brytning med inslag från Indien eller sydost-asien.



Så om du kallar det en fördom att Islam är den dominerande religionen i mellanöstern, så visst. :p

Och jag uteslöt ju aldrig andra religioner.

2008-10-01 @ 14:49:16
URL: http://bleunt.blogg.se/
Postat av: seraph

Jag vet inte riktigt vad som definierar en bra våldtäktsman faktiskt! :D



Och om kvinnan gillar våldtäkten, på vilket sätt är det då våldtäkt? Våldtäkt innebär ju att kvinnan faktiskt INTE gillar det och säger nej, så...



Aja, religion...

2008-10-01 @ 16:13:49
Postat av: WysiWyg

Jag antar att du läser en svensk översättning? Du tror inte det kan ha blivit fel i översättningen? Kanske de menar män som är bra på "våldsamt sex". Vilket inte är detsamma som våldtäkt.



Eller något... ;-)

2008-10-01 @ 20:53:51
URL: http://www.losatankar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0