Ur askan i elden

Idag låg ett exemplar av NBA Live 09 till Wii i brevlådan. Retry har skickat det, och nu är det meningen att jag ska recensera det. Hur många basketspel har jag spelat? Hur mycket kan jag om basket? Jag kan typ, Space Jam, Jordan, Magic och att Kobe är en snuskhummer.  

Det här blir en utmaning. Jag som nyss klarat av en lite kämpig recension av FIFA 09, så det känns lite som ur askan i elden. Men fotboll kan jag ju ändå lite om. Och jag har spelat en hel del fotbollsspel. Nåja, det är ett basketspel som ska vara lite anpassat för oerfarna spelare iaf, får trösta mig med det. Wish me luck!

bleunt säger (14:43):
Lär mig något om basket!  

Lilla Vackra Anna!! säger (14:43):
du ska pricka korgen me bollen 

bleunt säger (14:44):
Vilken av dem?  

Lilla Vackra Anna!! säger (14:45):
ja, inte din tror ja

bleunt säger (14:46):
"Att pricka korgen med bollen känns realistiskt, och man blir glad när den går i".  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0