bleunt modebloggar!

Photobucket

Titta, det här köptes i måndags. Jag tror det var måndags. Så här kommer jag se ut i sommar, typ. Åh just det, och det köptes från HM. Tror jag. Eller skriver man H&M?

Sen är det väl något märke också. Är H&M ett märke eller bara butikskedja?
Kanske finns inget märke. Märkeslösa kläder.

Okej, jag är inte så bra på att modeblogga.
Men nu behöver jag väl bara luta mig tillbaka och vänta på att få 500 läsare om dagen.

Eller måste jag vara en söt ung tjej också?

Kommentarer
Postat av: Fi

helt klart bleunts dresscode.

2009-04-24 @ 15:03:04
URL: http://liillafi.blogg.se/
Postat av: L

Du måste nog vara en söt ung tjej också. Eller kanske visa dig med kläderna på ;) H&M är väl ett märke tror jag.Divided är ett H&M märke. Och så finns det väl fler..

2009-04-24 @ 15:05:23
URL: http://lovisafjellet.wordpress.com
Postat av: Erik

Snygga braxor, nu måste jag också köpa ett par såna!!!!!



Usch, jag ska handla sommarkläder i helgen, shorts, kortärmade skjortor och svala skor, jag ser inte fram emot det. I hate shopping.

2009-04-24 @ 16:46:56
Postat av: herzleid

Najs! ;D Men du får nog träna på modebloggandet. Och så vill vi se kläderna på. Och det är inte riktigt modebloggande om du inte visar halva brösten och har solglasögon inomhus på bilderna ;)



Fast du har tjej-potential. När jag kollade Lunar idag var det ett foto till en text (av en av de där 'redaktörerna' de letade efter för ett tag sen..) och jag tyckte det såg precis ut som du... men det var en tjej xD



http://bjarne.lunarstorm.se/pcd/633760768681508041.jpg

2009-04-24 @ 17:13:07
Postat av: bleunt

Herz:

JAA!! Jag håller med! Jag tänkte faktiskt lägga upp den bilden och skriva det. Jag trodde faktiskt själv att det var jag, helt ärligt!! Nu måste jag ju blogga om det, när det inte bara är jag som luras.

2009-04-24 @ 18:41:13
URL: http://bleunt.blogg.se/
Postat av: Henrik Petersson

Du ser ju ut som en söt ung tjej, berättade du ju i ditt nyaste inlägg. Så kör på!

2009-04-24 @ 20:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0