Min dubbelgångare?

Idag såg jag den här bilden på Lunarstorms förstasida.
Jag trodde det var jag. Helt ärligt. Det tog mig ett par sekunder att fatta att det är någon annan.
Även en av mina stamläsare (herzleid) blev lurad:

"När jag kollade Lunar idag var det ett foto till en text (av en av de där 'redaktörerna' de letade efter för ett tag sen..) och jag tyckte det såg precis ut som du... men det var en tjej"


Och här är bilden som lurar både mig och andra att tro det är jag:

Photobucket

Jag tror jag ska försöka ta en bild av mig själv som är så lik den där som möjligt bara för att illustrera min/vår poäng! :p

Kommentarer
Postat av: L

Jaa, faan vad likt!! :D

2009-04-24 @ 19:18:35
URL: http://lovisafjellet.wordpress.com
Postat av: herzleid

Mwahahaha, jag har blivit omnämnd på en blogg. Nu kan jag dö lycklig ;D



Men visst fan är det likt! Helt skruvat.

2009-04-25 @ 02:03:34
Postat av: max

tja.. om det varit helbild så hade det ju sett lite annorlunda ut. näsan.. läpparna

2009-04-25 @ 11:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0