Jag gråter i en kudde

En av de svåraste banorna i Trials HD. En av de där på EXTREME. Sista hindret. Jag ser mållinjen. Det har tagit mig nästan 100 försök att ta mig hit. Allt som behövs är att trycka på B för att börja om från nästa check point. Det sker automatiskt, man tänker inte ens på det.

 

Men så plötsligt slinter hjärnan, och i stället för B trycker jag på Back. Det är lätt hänt, eftersom man trycker på Back när man försöker slå tider. B gäller bara när man endast försöker klara banan.

 

Så jag trycker på Back, och mina 100 försök suddas ut totalt. Jag tas från sista hindret, tillbaka till första. Börja om. Jag skriker ut min förtvivlan tills halsen gör ont, sedan slänger jag mig på sängen som en orättvist behandlad 13-årig flicka och gråter ut lite i en kudde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0