Ron Perlmans dotter?

En av Sveriges mest lästa fjortisbloggare, Amanda, liknar Ron Perlman som han såg ut i Beauty and the Beast. Fast mindre hårig. Intressant inlägg är intressant. :p Det är kul att se hur alla modebloggande blondiner börjat videoblogga nu också. Så att vi får höra att de verkligen är lika tomma som deras bloggar föreslår.

Photobucket
Med smink.                        Utan smink


Elakt? Äh, jag får vara elak mot henne, för hon är bättre än jag.
Hon har ju 100 000 fler läsare, för hon har mer intressanta saker att skriva.

Kommentarer
Postat av: seraph

Hahaha!! Det är ju fan likt. :D

2009-08-18 @ 18:38:43
URL: http://www.metrobloggen.se/seraph
Postat av: seraph

Och jag tror inte att hon har fler läsare pga att hennes blogginnehåll är mer intressant än ditt. :D

2009-08-18 @ 18:40:33
Postat av: Kunta

Jag tror hon har fler läsare för att majoriteten av sveriges ungdomar uppenbarligen inte har alla kort i leken. Vi som däremot har det, är således en minoritet, som hänger här, på bleunts blogg.

2009-08-18 @ 21:14:37
URL: http://shortnecked.blogg.se/
Postat av: max

HAHAHAHAHAHAHA!

2009-08-18 @ 21:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0