Svenska skolor suger

Lyssna på flickebarnet, ty hon talar sanningens språk.

Photobucket

Kommentarer
Postat av: herzleid

Du missade ett "dem" och de dubbla utropstecknen ;) Men jo, hon illustrerar ju problemet med största tydlighet xD

2009-08-08 @ 13:17:00
URL: http://herzleid.myopenid.com/
Postat av: bleunt

Du anar inte hur mycket jag missade. :s

Varje gång jag hade laddat upp den upptäckte jag något nytt. Jag tror jag redigerade och laddade upp på nytt 3-4 gånger. Till slut orkade jag inte mer. :p

2009-08-08 @ 13:31:23
URL: http://bleunt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag bara leeer.



Antingen så har hon "förstärkt" sitt budskap.

Eller så är det verkligen så illa.



Sen när slutade utropstecken stå gör något positivt?

Det skall ju vara ett positivt utrop. Här finns det 10 st utropstecken, efter negativt laddade meningar.

Och när man inte vet när det skall vara "dem"

lätt suck

2009-08-11 @ 07:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0