Tog Michael Jackson på barn?

Okej, så jag får väl skriva ett inlägg om Michael Jackson, hoppas jag. För nu när han är död har ju alla verkat glömma bort alla anklagelser som förföljde honom. Alla artister, politiker och kändisar som skydde honom som pesten under pedofilanklagelserna hyllar honom plötsligt. Konstigt.

Så tog han på barn?
Nej, det tror jag inte.

Första gången MJ (orkar inte skriva hela namnet hela tiden) blev anlagad gjorde man upp utanför rättsalarna. Föräldrarna till det antastade barnet fick en rejäl summa pengar för att hålla käft och lägga ner åtalet. Låt oss säga att MJ verkligen hade antastat barnet. Eller att föräldranra ens trodde han antastat barnet. Vad är det då för föräldrar som går med på att lägga ner åtalet för en summa pengar? Är pengarna (som ni ändå får när MJ fälls) viktigare än att rättvisa skipas och ert barn får upprättelse? Nej ,tydligen inte.

Därför är jag övertygad om att föräldrarna bara var ute efter pengar, och ingen rättvisa.
Plus att MJ fanimej inte verkar haft någon sexualdrift alls.

http://www.motifake.com/image/demotivational-poster/0906/michael-jackson-pedobear-pedo-michael-jackson-demotivational-poster-1246042961.jpg

Kommentarer
Postat av: sabrin

word

2009-08-12 @ 09:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0