Ankor och döda kändisar

Jag läste på en löpsedel att det hade varit tittarstorm mot något Anna Anka sagt. Två frågor poppar oundvikligen upp i mitt huvud:

1) Hur kan folk höra vad Anna Anka säger?

2) Vem fan bryr sig vad Anna Anka säger? Jag förstår inte hur någon sitter där i soffan, hör henne säga något, och blir så upprörd att man ringer TV3 och klagar. Vad är det för människor vi talar om här? Är det sånt här som upprör dem? Korkade C-kändisar som säger irrelevanta saker?

Och när vi ändå är på skvallertråden tänker jag berätta om en annan löpsedel jag såg. På omslaget stod det typ "Dessa kändisar har haft sitt tuffaste år hittills". Gissa vem som var på omslaget. Brittany Murphy. Haha. Ja, om man DÖR har man haft ett ganska tufft år.

Och pricken över i var när man även passade på att håna henne för några misslyckade plastikoperationer, med en passande "före och efter"-bild. Så jävla klockrent, och det sög att jag inte hade kamera med mig.

Prenumerera på bloggen

Kommentarer
Postat av: seraph

Alltid kul att fotografera roliga löpsedlar. :D



God Jul på dig! :D

2009-12-23 @ 21:29:40
URL: http://www.metrobloggen.se/seraph

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0