Dagens ironi

Ibland kan jag inte hålla mig. Ibland råkar jag påpeka att någon är ytlig. Speciellt om hon har flera bilder där personen är extremt moderiktig, sminkad och stylad. Emo-tjejer brukar vara de ytligaste. Så idag fällde jag ett "trender är viktiga för ytliga personer", som kommentar på en av bilderna som visade vilket extremt posigt mode- och trendoffer hon är. Hon blev mer upprörd än jag förväntade mig.

Hennes respons bestod av flera förklaringar om hur ful och avundsjuk jag är.
Och hon inser inte ens ironin i det svaret. Verkar som jag hade rätt.

Om någon kallar dig ytlig är "du är ful" inte ett bra motargument.
 

Kommentarer
Postat av: Lisen

HAHAHHAAH! Vad underbart :D

2009-01-30 @ 21:19:18
URL: http://lovisafjellet.wordpress.com
Postat av: Anonym

man behöver itne ha ett motargument i detta tillfälle. du sa vad du tyckte om henne och hon sa vad hon tyckte om dig. punk.

2009-01-31 @ 16:02:38
Postat av: bleunt

Hej, "Anonym". Jag undrar varför du fortsätter att besöka min blogg trots att du verkar tycka riktigt, riktigt illa om mig och det jag skriver. Det måste vara tråkigt i Göteborg.



Tydligen förstår du inte heller ironin i det hela. Du har förstått att hon yttrade sin åsikt om mig som svar på tal, men du förstår tydligen inte att åsikten hon yttrade vidare illustrerar mitt påstående om henne.



Om du ska läsa och kommentera min blogg regelbundet är det lika bra att du skriver under ditt namn eller ett alias, så slipper jag kolla upp ditt IP-nummer. För jag vet att det är du. ;)

2009-01-31 @ 16:56:48
URL: http://bleunt.blogg.se/
Postat av: Anonym

måste jag börja skriva något namn för att inte folk ska blanda ihop mig med med den som du kallar anonym??

2009-02-01 @ 14:10:33
Postat av: bleunt

Den jag kallar Anonym är du. Och det finns ingen jag blandar ihop dig med, eftersom bara du har IP-numret 81.94.86.117. Men för att jag ska slippa kolla ditt IP-nummer för att se vem du är varenda gång du vill förklara hur du ogillar min blogg trots att du fortsätter läsa den, är det lika bra att du skriver ett namn.



Men vill du hatälska min blogg i någon inbillad hemlighet så visst. :p

2009-02-01 @ 14:52:25
URL: http://bleunt.blogg.se/
Postat av: Q ( förut snäll och logisk anonym men pga otrevlig anonym blev jag tvungen att ändra )

det var inte jag som skrev det. senast jag skrev var det om dina hamstrar ( tror jag ) då jag skrev något med anknytning till "raving rabbits" och innan det har jag skrivit i homofrågor och liknande..

2009-02-05 @ 08:50:20
Postat av: bleunt

Aah, problemet är nog att de fem första siffrorna i era IP-nummer är identiska.

2009-02-05 @ 15:04:18
URL: http://bleunt.blogg.se/
Postat av: Q ( förut snäll och logisk anonym men pga otrevlig anonym blev jag tvungen att ändra )

skönt att det löste sig då : ) fast synd att jag nu heter något ruskigt långt : /

2009-02-06 @ 00:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0