Tävling! Vinn biobiljetter!

Nu sitter jag med några biobiljetter som jag vunnit från mitt jobb, och jag tänker ge bort två av dem till någon av mina läsare. Det här kommer vara en tävling för mina stammisar i första hand, som tack för uppmärksamheten liksom. Självklart får alla ställa upp, oavsett om man läser min blogg regelbundet eller inte. Men det är främst för mina läsare, och jag tänker inte nämna tävlingen någonstans utanför min blogg. Och eftersom jag förmodligen inte har så otroligt många stamläsare är chansen ganska stor att vinna. ;p

För att delta i tävlingen behöver du göra detta:
Använd MS Paint (eller något annat program om du t.ex. är Mac-användare) och måla något av mina blogginlägg. Du får välja vilket inlägg du vill från den här bloggen. Till exempel, om jag skrivit ett inlägg om flodhästar är det bara att måla en flodhäst. Skicka sedan bilden till [email protected], gärna i form av jpeg. Bifoga även information angående vilket inlägg du målat, och datumet som inlägget publicerades här. :)

Jag tänker inte gå efter vem som målat finast, utan kollar mest på hjärta och charm. Vinnarens bidrag kommer väljas ut av mig onsdag den 4:e februari. Deadline är alltså onsdag den 4:e feb, 0:00. Om man inte besöker min blogg innan dess och därför missar tävlingen får man skylla sig själv, och är inte en duktig stammis. ;) Vinnarens bidrag publiceras någon gång under torsdagen. Jag kan även komma att publicera övriga bidrag.

Så kom igen! Hitta ett inlägg och måla det! Jag har två biobiljetter att ge bort!

Kommentarer
Postat av: Lisen

Du är helt knasig! :D

2009-01-28 @ 11:21:51
URL: http://lovisafjellet.wordpress.com
Postat av: sandraeklind

menåh-e! biobiljetter är ju inget som jag kan ha glädje av. =/

2009-01-28 @ 16:01:58
Postat av: bleunt

Sandra: Åh, jag glömde. Du är ju allergisk! :<

2009-01-28 @ 17:22:59
URL: http://bleunt.blogg.se/
Postat av: herzleid

Lisen: Att han är knasig är väl en del av charmen? =P

2009-01-29 @ 00:19:06
URL: http://herzleid.myopenid.com/
Postat av: WysiWyg

Jag trodde vi var överens om att det skulle vara något skoj spel du skulle lotta ut. ;-)



Tyvärr så har jag en saga att skriva och illustrera tills Alla Hjärtans dag, då min kusins senaste dotter ska döpas. Håhå jaja.



Fast man vet aldrig.

2009-01-29 @ 01:36:49
URL: http://www.losatankar.se
Postat av: bleunt

Wysi: Mja, men spel kan jag ju få 300kr för. Så dyrbara ting vill jag inte ge bort! :p Och jag vet inte hur reglerna är angående att ge bort Promotional Copies av spel, liksom. Tror inte utgivarna gillar sånt. Sen har ju inte alla spelkonsoler heller, men alla kan gå på bio. :)

2009-01-29 @ 02:58:45
URL: http://bleunt.blogg.se/
Postat av: Henrik Petersson

Men... Hur ska man lägga upp bilden?

2009-01-29 @ 16:53:31
Postat av: Henrik Petersson

Det var inget, jag är bara lite disträ.

2009-01-29 @ 16:55:00
Postat av: sandraeklind

men, nej. jag kan ju inte använda svenska biobiljetter i skottland. ;p

2009-01-30 @ 10:15:04
Postat av: bleunt

Pff, jävla rasistland.

2009-01-30 @ 10:21:23
URL: http://bleunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0