Ledsna svarta låter arga

I morgon åker jag hem. Då lovar jag att bloggen får liv igen. Som det är nu har jag varit totalt isolerad från allt vad nyheter och populärkultur heter, och bara spelat tv-spel och ätit mat. Om man bortser från minnesstunden för Michael Jackson då, där jag blev irriterad på allt kristet dravel samt alla svarta kvinnor och män som mer lät arga än ledsna. Sen var det någon politiker från Texas som sa att hon skulle försöka få en "legislation" (?) passerad som proklamerar att Michael Jackson var awesome. Så det blir typ lag på att han var det. Eller vad? Men ja, "riktiga" inlägg om "riktiga" saker ska komma.

Tills dess får ni helt enkelt nöja er med en bild på en snigel jag hittade.

Photobucket
Jag fyller snart 25, och borde kanske sluta plocka upp
sniglar och hälsa på katter när jag är ute.


Kommentarer
Postat av: Tess

Vad sjukt om det skulle komma en lag om att Jackson var awesome. Om man säger nåt annat, får man böta då? haha :-D Många i USA är kristna så det är väl därför det var så mycket...Trist tycker jag. En minnesstund kan vara så fin utan det där. Blir mer personligt utan faktiskt. Anser jag iaf.

2009-07-08 @ 17:43:21
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: seraph

Haha! Kan man bli för gammal för att hälsa på katter?! :D

2009-07-09 @ 00:38:35
URL: http://www.metrobloggen.se/seraph
Postat av: bleunt

Man kan ju inte bli det, egentligen. :D

Men vissa host Gabriella host lackar lite när jag ställer mig på huk och lockar på katter så fort jag ser dem.

2009-07-09 @ 12:39:56
URL: http://bleunt.blogg.se/
Postat av: seraph

Haha det gör jag också. :D Gjorde det igår, katter är ju skitsöta och mysiga. :D

2009-07-09 @ 18:14:25
URL: http://www.metrobloggen.se/seraph
Postat av: gabriella

du lockar inte på katterna enbart - du stalkar de stackars djuren - om de inte kommer fram självmant. D:

2009-07-09 @ 19:37:09
Postat av: WysiWyg

Det är jakten som gör det värt det juh Gabriella! ;-)



Nä, katter kommer jag nog aldrig växa ifrån. Sniglar däremot...

2009-07-11 @ 10:21:29
URL: http://www.losatankar.se
Postat av: herzleid

Haha, klart man ska plocka sniglar och stalka katter ;D Igår satt jag och räknade hur många olika arter av spindlar jag kunde hitta i ekan. 5 olika hittade jag =D



Ang. MJ så är amerikaner konstiga, jag har förlikat mig med detta och undviker att utsätta mig för de allra konstigaste avarterna...



De har så skön dubbelmoral också. Det är viktigt att vara religiös (för om man är ateist är man automatiskt kommunist och det är ju fruktansvärt!), men man måste vara "rätt" religiös. För fundamentalistiska muslimer ska man slå ihjäl, men fundamentalistiska kristna som förbjuder skolböcker som endast lär ut Darwins evolutionsteori - det är helt okej! Och abort är mord och får inte förekomma - men dödsstraff och att skjuta abortläkare är helt okej!



zzz. Jag räknar nog hellre spindlar iaf.

2009-07-12 @ 12:50:01
URL: http://herzleid.myopenid.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0