Svenskar är renrasiga

Svenskar är mer renrasiga, för vi gifter oss bara med andra svenskar. Det är en regel. Detsamma gäller finländare. Men i USA gifter man sig med alla möjliga raser och alla möjliga ARTER, och är därför inte lika rena som vi.



Ibland brukar man säga "det var det dummaste jag hört". Man brukar säga det lite så där spontant, utan att egentligen mena det. Bara för att illustrera hur dumt det man hörde var. Men jag tänker helt ärligt påstå att det där är DET DUMMASTE jag hört en frisk människa yttra i en seriös diskussionsmiljö. Om man kan kalla Fox News för det.

Var har han fått det ifrån? En regel att bara gifta sig med andra svenskar? Jösses.

Här ser vi Young Turks prata lite om det.


Kommentarer
Postat av: Charlie

läskiga människor fan! :/

2009-07-19 @ 00:03:20
Postat av: Tess

Huh! Ord som "renrasig" trodde jag man bara använde om typ hundar och katter...:-S Är inte så glad i användandet där heller..."renrasig" betyder alltid "högre monetärt värde" i den världen. Vilken moral är det att säga att ett liv är värt mer än ett annat p.g.a. hur "renrasiga" de är?

2009-07-19 @ 14:41:51
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHA gifter sig med andra arter? han kan inte vara sann..

2009-07-20 @ 02:37:48
URL: http://realtrash.blogg.se/
Postat av: Greger

Att svenskar bara gifter sig med svenskar, så perfekt kommer det här landet aldrig bli tyvärr.

2009-07-22 @ 01:53:55
Postat av: Anonym

Hell seger.

2009-07-22 @ 02:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0