Bloggdvala

Varför blir det inte mycket bloggat?
För att jag spelar Wii, hela tiden. Knappt har jag recenserat Boom Blox och Wallace & Gromit förrän Grand Slam Tennis dimper ner i brevlådan. Med Wii Motion Plus, dessutom! Nu registrerar kontrollerna äntligen rörelser i 1:1.

Photobucket

Sen önskar jag lite i hemlighet att jag var på Nick Caves spelning.
Men det är för dyrt. Inte alls värt det.

Photobucket

Jag ska återuppta bloggandet snarast möjligt. Men just nu är det massor av spel. Och lite bok. Som kritiserar Hitchens, Dawkins och Harris. En bok som tillhör ateismkursen Gabriella läser. Men ni överlever! ;p

Kommentarer
Postat av: Oxol

Hur känns Wii motion+ då?

har hört väldigt varierande reaktioner om det.

2009-06-14 @ 23:08:40
Postat av: bleunt

Jag ska nog inte yttra mig mycket om motion plus. Visst känner det av hur jag slår, men jag vill testa mer innan jag säger något om själva manicken. Det funkar ju bra i GST, kanske lite för bra. Det blir skitsvårt tills man lär sig att tänka på hur man slår och hur man håller.



När jag testat 1:1 gameplay kan jag yttra mig, än så länge får det godkänt i tennisspel iaf. :)

2009-06-14 @ 23:47:01
URL: http://bleunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0