Att känna sig gammal, igen...

En av användarna på Loading.se postade ett blogginlägg för att visa upp ett klipp. Klippet, som är en japansk musikvideo, är 10 år gammalt. "Hur kunde han missa det klippet?", tänkte jag, och postade lite elakt "välkommen till 1999?" som kommentar.

Sedan såg jag att han är 16 år gammal. Det innebär alltså att han bara var 6 år gammal när det där klippet var The Shit över hela internet för 10 år sedan. Och plötsligt känner jag mig ganska gammal. Igen.

Tänk att det finns 15-åringar som inte vet vad "all your base are belong to us" innebär...

Kommentarer
Postat av: herzleid

lol I know the feeling ... och jag är äldre än du!

2009-03-04 @ 20:20:43
URL: http://herzleid.myopenid.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0