Deborah, 13 - konservativt kristen flicka

En ganska intressant dokumentär om en helt isolerad flicka som indoktrineras av sina föräldrar.

Del 1
Del 2
Del 3
Del 4
Del 5
Del 6

1) Att hon inte vet vilka Victoria Beckham och Britney Spears är ser jag inte  nödvändigtvis som något negativt.

2) Bara jag som tror hennes äldsta bror är jättegay?

3) Jag älskar att de tolkar bibeln strikt och bokstavligt, och inte bara plockar och väljer så som de anser passar.

4) Hon frågar ”do you consider yourself to be a good person”.
 Varför svarar ingen ”by the standards of..?”?

6) Jag skrattade sönder när hennes bror förklarade att ”I’m not gonna dance to this song, because I don’agree with it”. Låten som spelades? I Kissed a Girl And I Liked It. Haha!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0