Jag är en bra kamrat

Alla som känner mig vet att jag inte är speciellt social.
Därför är just det här ganska roligt.

Jag är någon som inte inleder kontakt med någon. Jag pratar inte med någon såvida den personen inte börjar prata med mig. Det är så jag är. Jag är en tyst, osocial, skygg ensamvarg som säkert uppfattas som antingen blyg eller dryg. Om man röstade om vem som är troligast att ha kidnappade barn i källaren om 30 år skulle jag nog vinna.

Jag tror alla i rummet log lite när chefen läste upp "god kamratskap".


Photobucket

Kommentarer
Postat av: Aaaa!

Grattis får man väll säga :)



Vilket företag jobbar du åt? Då menar jag inte Tele2, utan snarare om Tele2 anlitat en firma för att sälja åt dom?

2009-03-20 @ 21:16:48
Postat av: bleunt

Call Up.

2009-03-20 @ 21:42:58
URL: http://bleunt.blogg.se/
Postat av: herzleid

Awwwww



(Och du inledde faktiskt kontakt med mig =P men det kanske inte räknas på internet)

2009-03-22 @ 02:50:41
Postat av: Henrik Petersson

"Jag är en tyst, osocial, skygg ensamvarg som säkert uppfattas som antingen blyg eller dryg. Om man röstade om vem som är troligast att ha kidnappade barn i källaren om 30 år skulle jag nog vinna."



Jag anar ett litet fall av skev självbild. Hur du uppfattar dig själv är inte alls nödvändigtvis hur andra uppfattar dig. De där sociala pratglada typerna kanske ses som störiga, bullriga och jobbiga? Folk kanske tänker "den där Tommy är så skön, han säger inte saker bara för att truten ska gå".



Jag trodde själv att alla över 40 i byn såg ner på mig för att jag aldrig småpratade med dem. Så en dag berättade mamma spontant att hon hade fått höra vilken trevlig son alla tyckte hon hade, eftersom jag alltid log och sade "hej" när jag mötte dem.

2009-03-22 @ 20:53:52
Postat av: Thomas

Heter det inte gott kamratskap?

2009-03-22 @ 23:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0