Något äckligt på mitt ben (bild)

Häromdagen upptäckte Gabriella något äckligt på mitt ben.
Jag minns att jag gjorde illa mig någon gång för över en vecka sedan, men jag minns inte exakt var jag befann mig när det hände. Jag är ganska säker på att det skedde när jag var i Kumla och hälsade på Danne och Anna. Jag tror jag slog i benet i gästsängen eller datorstolen, men minns faktiskt inte riktigt. Kanske hände det på en buss, jag minns kanske att jag gjorde illa mig på en buss...

Jag bet ihop och tänkte "aj jävlar", men tänkte inte mer på det då.
En vecka senare, när det upptäcktes, ser det ut såhär:
 
Photobucket

Så HUR såg det ut för en vecka sedan när det var färskt?! O_O

Kommentarer
Postat av: A-palle

Ser ut lite som brännmärket jag fick av en cigg förut :o

2009-03-13 @ 11:51:43
URL: http://apalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0