Obama hos Jay Leno

Igår var Obama hos Jay Leno. Aftonbladet talar om att avsnittet sänds på Kanal 9 om en vecka. Och det är misstaget man gör inom TV. Tänker jag vänta en vecka innan jag får ta del av intervjun? Nej. Tänker jag ladda hem det nu och se det redan idag? Ja. Precis som jag ser på The Daily Show på deras hemsida en vecka innan det sänds här.

Skärpning. Både svensk och amerikansk TV måste gå ihop om de vill att folk ska titta på deras program när de sänds i stället för att bara ladda hem.. Dags att skärpa och anpassa sig. Vi tänker inte vänta en vecka längre. Det gäller alla program.

Kommentarer
Postat av: Ghostkitty

ja dom är ju för roliga xD

2009-03-20 @ 16:50:45
URL: http://ghostkitty.blogspot.com/
Postat av: Aaaa!

Ja, vad ska man säga =/



Läste på aftonbladet att Robyn skulle framträda på nån show i USA, det skulle sändas på 9an vid 23:00 eller nån annan anständig tid.



Gick ut på youtube och kikade på klippet när hon sjöng. Tog nån sekund att hitta, tog ett par minuter att kolla. Istället för att vänta flera timmar och sen behöva se hela showen, eftersom 9an var ett par år efter kändes det som.

2009-03-20 @ 17:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0