Vinn Resident Evil 5!

Tävla här! :)
Årets hittills bästa spel enligt mig.

Kommentarer
Postat av: Aaaa!

RE5 är ju underbart skoj i co-op.

Ända jag inte förstår är att när man kör co-op så kan inte den som är "bi-figuren/tjejen" köpa saker... why is that?



Men börjar det inte bli mer och mer likt filmerna?

2009-03-25 @ 16:18:07
Postat av: bleunt

"Ända jag inte förstår är att när man kör co-op så kan inte den som är 'bi-figuren/tjejen' köpa saker"



Joho! Jag spelade igenom co-op som Sheva, och kunde köpa saker. Om Sheva styrs av AI vet jag inte hur det ligger till, men så ska man inte spela.



"Men börjar det inte bli mer och mer likt filmerna?"



I och med fyran har det blviit mer och mer action och mindre skräck. Jag tror jag gillar det, på sätt och vis. Samtidigt förlorar det ju i originalitet.

2009-03-25 @ 17:28:00
URL: http://bleunt.blogg.se/
Postat av: Aaaa!

"Joho! Jag spelade igenom co-op som Sheva, och kunde köpa saker. Om Sheva styrs av AI vet jag inte hur det ligger till, men så ska man inte spela."



Skumt =/ Fick det inte att funka när vi lirade. Kunde båda köpa? Kan det vara skillnad mellan ps3 och xbox versionen? Antar att du spelar xbox?



"Samtidigt förlorar det ju i originalitet."

Precis! fast i och för sig ska man väll utveckla och gå framåt för att göra det intressant. Inte så roligt om det stampar i samma gröt hela tiden.

2009-03-26 @ 01:17:31
Postat av: bleunt

"Kunde båda köpa?"



Jess.



"Kan det vara skillnad mellan ps3 och xbox versionen? Antar att du spelar xbox?"



Ja, 360 kördes. Men någon sån skillnad kan jag inte tänka mig att det skulle finnas, alls.



2009-03-26 @ 01:52:03
URL: http://bleunt.blogg.se/
Postat av: Aaaa!

Näe, kan inte tänka mig att nån sån skillnad ska finnas jag heller. Vore idiotiskt.



Får försöka igen helt enkelt och hoppas det går bättre :)

2009-03-26 @ 02:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0