Attention whore på MSN

Fånig flicka på MSN:
 Men jag har hört att vid min längt och vid 30kg börjar kroppen förstöra sig själv, så det blir som långsamt självmord. Vill bara se om det är sant.

bleunt:
 jag har hört att om man skjuter sig i huvudet med en .44-kaliber magnum så förstörs huvudet. det blir som snabbt självmord. jag vill bara se om det är sant.

Fånig flicka på MSN:
 Men skärp dig.

bleunt säger:
 Vadå?

Fånig flicka på MSN:
 Alltså jag vill bara se vad min kropp klarar av.

bleunt säger:
 jag vill bara se vad mitt huvud klarar av.

Kommentarer
Postat av: Erik

Haha. Det är så dom ska tas. Seriously, att sitta och skriva såna där saker är helt fel väg att ta, oavsätt hur dåligt man mår, folk tycker inte synd om en.

2009-05-16 @ 14:28:29
Postat av: Henrik Petersson

Sen blev du blockerad! Erkänn!

2009-05-16 @ 14:32:26
Postat av: bleunt

"Sen blev du blockerad! Erkänn!"



Självklart inte! ;) Jag är för underhållande för att blockas, det är bra med tuggmotstånd ibland.

2009-05-16 @ 15:08:56
URL: http://bleunt.blogg.se/
Postat av: herzleid

O.O

Skumma brudar du har på din MSN.



Fast jag har iofs mest skumma amerikaner på min MSN. De är också underhållande!

2009-05-17 @ 14:01:55
Postat av: Alex

Haha, klockrent :).

(kommenterar gamla inlägg, men whatever :)).

2009-10-18 @ 19:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0