Dagens WTF

Idag fick jag veta att Charlotta - en vän från mitt förflutna - skaffat barn. Efter lite enkel snabbmatematik i huvudet under en tusendels sekund konstaterade jag att det inte finns en chans att ungen är min. Den nyheten trodde jag länge skulle vara dagens stora WTF. Tills jag och Gabriella gick för att mumsa en pizza till lunch. När vi gick förbi platsen där Folkfronten har klistrat upp den irriterande postern, såg jag att något annat var uppsatt där nu.

Det var en poster angående EU-valet. Personval. Det var Evin Cetin. Henne gick jag med i högstadiet. Och jag tror jag pluggade franska med henne ett tag under gymnasietiden. DET är dagens WTF, än så länge! Jag måste få tag i henne.

Barn och politisk karriär. Lugna ner er! Här sitter jag och gör absolut ingenting. :p


  

Kommentarer
Postat av: seraph

Evin verkar jävligt vettig faktiskt.

2009-05-14 @ 16:10:04
URL: http://www.metrobloggen.se/seraph
Postat av: seraph

Och btw ... jag fick mina papper från kyrkan idag! :D



I'm officially out of this motherfucker!!! :D:D:D

2009-05-14 @ 16:48:52
URL: http://www.metrobloggen.se/seraph
Postat av: Erik

Sen när var det vettigare att skaffa barn än att inte göra det? (inte för att du sa det, men det antyddes lite!)

2009-05-14 @ 20:56:31
Postat av: bleunt

Seraph:

Jag ansluter mig till den skaran så fort jag orkar få tag i en skrivare. Latsäck, är vad jag är.



Erik:

Det är ovettigt att skaffa barn, man gör planeten i björntjänst. Men allmänt sett är det ju massor av vettiga vuxenpoäng, och något som bör göras. Folk blir ju näst intill provocerade när man säger att man inte tänker skaffa barn.

2009-05-14 @ 21:50:11
URL: http://bleunt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bleunt: Ja, precis, det är allmänt sett som vettigt, även om det inte är det, ack.

2009-05-14 @ 21:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0