Musik medan du läser

Jag hade förresten tänkt att sätta ut lite musik i min blogg då och då. Så får man klicka på Play om man känner för det. Medan man läser liksom, eller så. Så får vi se om det blir något "dagens låt" av det hela.

Den här påminner mig i alla fall om Seraph, av någon anledning.


(jag satte upp den  i html-koden först, men då började den spela direkt när man laddar bloggsidan, och det tror jag ingen vill ska hända. finns inget störigare än en sida som börjar spela musik automatiskt, så man måste leta upp det för att kunna trycka på paus.)

Kommentarer
Postat av: Erik

Det är skönt att du inser att musik/ljud som startas automatiskt på sidor suger, tack!

2009-05-29 @ 14:57:59
Postat av: seraph

Den här påminner mig i alla fall om Seraph, av någon anledning.



???

2009-05-29 @ 18:24:06
URL: http://www.metrobloggen.se/seraph
Postat av: bleunt

seraph:

haha, jag kan inte förklara det.

2009-05-29 @ 19:30:06
URL: http://bleunt.blogg.se/
Postat av: Henrik Petersson

Det är aldrig någon som klickar på länkar i bloggar.

2009-05-29 @ 21:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0