bleunt är död?

Nej då. Men väldigt upptagen. Måste recensera Borderlands tills i morgon. Har även varit tvungen att tokspela Uncharted 2 medan jag fortfarande hade tillgång till det. Och DJ Hero som ska recenseras till veckan börjar bli så beroendeframkallande att jag har ont i handleden.

Dessutom har jag startat en helt ny blogg. Det är inget för mina läsare här, utan handlar helt enkelt om spel. Den heter Spelpoesi, och jag skriver små halvt poetiska texter om spel. Jag planerar även att starta en helt ny blogg bara för Yoshi & Snail.

Photobucket





Vad tycker förresten AIK-fansen om att laget har så många invandrare? Är det hela bitterljuvt? Jag kanske har fördomar, men många av AIK-fansen verkar vara rasister. Jag kan inget om fotboll, så kanske har jag fel. Men jag ser såna här uttalanden ibland.

"Hoppas fan inte AIK tar SM-guld på söndag. Hade varit skönare om ett svenskt lag tar hem det svenska SM-guldet. Vad har AIK i sin startelva? 2 helsvenskar? Det är sånt som gör att det går alldeles för dåligt för Sverige i allt vad fotboll betyder. Alla lagen borde satsa som Göteborg istället."

Så nu börjar man till och med skylla Sveriges fotbollsfiaskon på invandrare? Det skulle gå bättre om vi inte lät såna som Henke och Zlatan spela, alltså?

Prenumerera på bloggen

Kommentarer
Postat av: Max

antingen spelar "invandrarna" för lägre summa, eller så är dom bara bättre helt enkelt :o

bra kämpat me bloggarna. du har inte funderat på en egen hemsida ist? o samla dina tre projekt på ett o samma ställe.

2009-11-02 @ 16:05:50
Postat av: bleunt

Jo, jag borde ju verkligen regga någon sajt. Å andra sidan känns de så olika, att det vore knäppt att ha dem under samma tak.

2009-11-02 @ 17:15:16
URL: http://bleunt.blogg.se/
Postat av: André

Henrik Larsson ses nog inte som invandrare av någon...

2009-11-03 @ 07:30:17
Postat av: WysiWyg

Eller så skulle du kunna spendera lite energi på att flytta denna bloggen till en plattform som faktiskt låter en prenumerera på kommentarer också?



Seriöst, jag har sagt det många gånger innan, men blogg.se suger så rejält att det nästan påverkar väderleken!



Om du vill så kan jag hjälpa dig.

2009-11-03 @ 08:30:44
Postat av: bleunt

André:

Men garanterat många som inte ser honom som "helsvensk".



Wysi:

Vad föreslår du för sajt då?

2009-11-03 @ 12:31:31
URL: http://bleunt.blogg.se/
Postat av: Alex

"Jag planerar även att starta en helt ny blogg bara för Yoshi & Snail."



Yay, de förtjänar en blogg dem två!

2009-11-03 @ 14:12:08
Postat av: A-palle

Jaså nu har han blivit fotbollsexpert :D

2009-11-03 @ 23:41:16
URL: http://apalle.blogg.se/
Postat av: Aaaa!

Im back, länge sen jag var in och läste nu :O



Ang. vart du ska blogga, http://wordpress.com/. Wordpress är det ända rätta.

2009-11-04 @ 01:16:58
Postat av: bleunt

Inte första gången jag delar med mig av min fotbollsexpertis. ;)

2009-11-04 @ 02:57:32
URL: http://bleunt.blogg.se/
Postat av: Tobias

Mer Yoshi & Snail år folket!

2009-11-04 @ 09:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0