Charlie Sheen är tragisk

1986. Plutonen. Oliver Stone. Han är ung. Lovande.
Huvudrollen i en av det årtiondets kanske viktigaste filmer.

30 år senare går han omkring i shorts och bowlingtröjor, och spelar gubbsjuk i en komediserie med eviga sexskämt och burkade skratt. Fan, Charlie Sheen, vad du är tragisk. 


Platoon: 1986. Willem Dafoe, Charlie Sheen and Tom Berenger, directed by Oliver Stone. Photo by Orion Pictures/Getty Images
Tillsamms med Willem Dafoe och Tom Berenger.
Regisserad av Oliver Stone.


http://spoilerbuzz.com/wp-content/uploads/2007/05/twoandahalfmencast.jpg
Och nu... Ja, herregud... Vad hände.


Prenumerera på bloggen

Kommentarer
Postat av: seraph

Hahahaha!! :D Två och en halv män är ju bra! Hahaha! :D

2009-11-11 @ 10:57:12
URL: http://www.metrobloggen.se/seraph
Postat av: Max

mm, seriös kille

vet inte om han varit med i nåt seriöst nån gång.. har han? ja tänker bara på hotshots :p

2009-11-11 @ 15:59:27
Postat av: Sandra

Om jag fick 5 miljoner per avsnitt skulle jag också kunna spela gubbsjuk i fula shorts!

2009-11-11 @ 16:21:31
Postat av: bleunt

seraph: Det enda som är bra är en tjocka ungen.



Max: En av mina favoritfilmer som liten. :p



Sandra: Jag skulle hellre ta 30 miljoner per film, och ha hedern i behåll.



2009-11-11 @ 16:52:25
URL: http://bleunt.blogg.se/
Postat av: bleunt

belenutt: en av mina favoritkomedier :)

2009-11-11 @ 19:10:41
Postat av: herzleid

Äh, han behöver ju inte ens SPELA nåt, han går ju bara omkring och är sig själv - och det ÄR kul. Käft med dig bleunt =P Glöm inte att han gjorde Hot Shots också! TVÅ gånger.



Det är som med Chris O'Donnell, han har väl inte gjort en enda filmroll som folk tycker är nåt att ha - men han passar jättebra på TV. Vissa är helt enkelt inte gjorda för film.

2009-11-15 @ 17:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0