Folk som ogillar/hatar mig

Många undrar varför jag har kvar Lunarstorm.
Så jag tänkte försöka förklara en av mina anledningar:



Photobucket

I maked her day. Enough sayed. Stupid.


Photobucket

Tydligen skriver jag till mammor och säger att deras barn ser döda ut...


Photobucket

Det finns 6 miljarder människor i hela världen. Hmm. Och tävlingen hölls i källaren hos en lönnfet man som grävde i sina byxor under hela tillställningen. "Jaja, det här kommer ses av fem miljarder människor, fortsätt gå omkring i baddräkten nu."


Photobucket

Just det! EN lampa. ÄN pojke. Pucko!


Photobucket

Jag tror jag använde mig av ett ord med fyra stavelser. Helikopter?


Photobucket

Vad är bak och fram på en monitor igen? You just got mind fucked by perspective!


Photobucket

Jag försvarar muslimer mot SD, sen attackerar jag dem själv.
Men den här är för fin för mig.


Photobucket

Sverige grundades en så där 900år efter Kristus.


Photobucket

Så jag kände mig tvungen att slå henne i ansiktet med min snopp.



Photobucket

Och det är faktiskt helt sant.


Photobucket

Faktiskt också helt sant.



Photobucket

Jag är inte säker, men jag tror hon var upprörd över att jag slagit hennes vän i ansiktet med min snopp.


Photobucket

Alltså, hon KAN stava. Igentligen. Att skriva hela rättstavade ord med vettig ordföljd är en annan sak.




Men många av mina offer får ändå sista skrattet, när de står som "raderad användare" medan jag fortfarande hänger där och jävlas.

Prenumerera på bloggen

Kommentarer
Postat av: seraph

Lunarstorm <3

2009-10-21 @ 15:26:50
URL: http://www.metrobloggen.se/seraph
Postat av: axling

Fan va bra blogg du har tjejen! Riktigt vettigt! Krams!

2009-10-21 @ 16:30:53
URL: http://axling.blogg.se/
Postat av: Henrik Petersson

Jag minns att jag skrev ett inlägg till dig en gång som du sparade bland dina smultron! ^^,

2009-10-21 @ 17:28:31
Postat av: Camilla

Det där gör nästan att jag saknar Lunar... :-(

2009-10-21 @ 18:11:44
Postat av: Tobias

Monitorn spelar väl igen roll när man ska bestämma om man sitter framför eller bakom datorn...

2009-10-21 @ 19:33:29
Postat av: Angelica

Haha underbart!! Folk är så lättstötta =P

2009-10-22 @ 09:34:32
URL: http://ejlila.blogg.se/
Postat av: herzleid

xD



Anledningen till att jag följer din blogg nu är för att du skickade lunarmejl till mig nån sen natt och bara ville snacka skit tror jag. Jag sa att jag var tråkig så du ville nog inte prata med mig, men sen kunde jag inte låta bli att undersöka vad du var för en underlig typ. ;D

2009-10-22 @ 14:01:17
Postat av: bleunt

Haha, jag var säkert ute efter någon att jävlas med. ;) Fast du har ju mitt drömyrke, typ. Så du kan säkert komma med många nyttiga och underhållande anekdoter.

2009-10-22 @ 14:15:51
URL: http://bleunt.blogg.se/
Postat av: Ellen - ellastankar.blogg.se

UWkiwi är min gamla skolkamrat ;-)e

2009-10-22 @ 19:51:58
URL: http://ellastankar.blogg.se/
Postat av: Max

Lunarstorm > Livet

2009-10-22 @ 21:44:38
Postat av: WysiWyg

Bara en tanke, ang huruvida Sverige alltid varit kristet, jag tycker du skjuter dig själv i foten där.



1. Sverige grundades någon gång mellan 900-talet och 1200-talet, lite beroende på exakt hur man definierar "Sverige".



2. Man brukar säga att Sverige blev kristet någon gång på 800-talet.



Det hela beror alltså främst på hur man definierar "kristet" och "Sverige".

2009-10-23 @ 12:08:52
Postat av: bleunt

Eftersom vi brukar räkna vikingar som svenska.

2009-10-23 @ 14:52:50
URL: http://bleunt.blogg.se/
Postat av: SWEET KAYLEE

Du borde skaffa dig ett liv. gå ut och få lite mer dagsljus och bli frisk, istället för att sitta inne och läsa dina jävla tidningar, spela dina lågstadiespel och mobba folk på internet. Jag menar det verkar vara det enda du gör om dagarna. Hur ofta träffar du folk IRL egentligen?

2009-10-24 @ 17:56:54
URL: http://sweetkaylee.blogg.se/
Postat av: bleunt

Någon har fått för lite eller för mycket kuk.



Det här är inte en blogg där jag skriver om vad jag gjort om dagarna, som du verkar tro.



Och för att citera något DU SJÄLV SKREV: "Jag tycker att folk vara fullständigt ska SKITA i hur andra folk vill leva sitt liv. [...] Tror inte att du vill ligga på din dödsbädd och ångra dig för att du engagerat dig mer i andras liv än ditt eget."



Kanske dags att lyssna på dig själv. ;) Eller så fortsätter du skicka arga kommentarer. Jag föredrar nog det. Mycket mer underhållande.

2009-10-24 @ 18:24:09
URL: http://bleunt.blogg.se/
Postat av: L

Enough sayed, var det ja, enough sayed. Gotta love the shoota sig själv in the foot grej you've got going on.

2009-10-28 @ 03:18:52
URL: http://www.effin.se/blogg
Postat av: Ganondorf

"Jaja, det här kommer ses av fem miljarder människor, fortsätt gå omkring i baddräkten nu." Klockrent! Men herregud, "fem miljarder"... trodde hon att de skulle åka runt i alla U-länder och skänka bort TV-apparater med inbyggd parabol eller?

2009-11-02 @ 13:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0