Det ni inte vet om snoppar

Vi män får alltid höra att vi är så jävla dåliga på att sikta, och att vi hela tiden kissar utanför eller på sitsen. Det är bara kvinnor som inte förstår snoppar som gnäller på sånt. Om ni förstod snoppar skulle ni veta att vi inte alltid har kontroll över strålen. Ni sitter säkert där och tror att vår kisstråle är rakt och perfekt. Så är det inte. Den är oförutsägbar och kan spreta åt vilket håll som helst.

Det finns inget sätt att förutspå. Det räcker med att pyttelite förhud täcker hålet för att strålen ska gå åt ett helt annat håll än den borde. Ibland räcker det till och med att ett hårstå eller något random skräp fastnat där. Men allra värst är det när man kissar morgonen efter sex. Inte nog med att man har massa skit kvar i röret, hålet har ibland klippat igen. Det är inte väldigt ovanligt att strålen delar på sig, och skjuter iväg åt två olika håll. Hur fan ska vi kompensera för det?! Ibland märker vi inte ens att det är någon liten läcka underifrån.

Det är även anledningen till varför ni ibland hittar kladd i håret. Det är inte som att vi siktar där. Tro mig. Vi är väldigt motiverade att träffa annat än ert hår. Men det är jävligt svårt.

Kommentarer
Postat av: carroe

Jag har världens bästa lösning till det. SITT NER O PISSA FÖR I HELVETE!

2010-12-07 @ 14:06:25
URL: http://carroe.blogg.se/
Postat av: Erik

Ja, inte alltid är det lätt inte. Jag löser det faktiskt med att sitta ner och pissa, däremot hjälper det inte riktigt att sitta ner när man ska spruta i tjejens ansikte. :(

2010-12-07 @ 14:21:15
Postat av: Palle

Sitta ner och kissa? Ja snart ska vi väl få kvinnliga chefer och låta tjejer köra bil också va? =p

2010-12-07 @ 15:35:04
URL: http://apalle.blogg.se/
Postat av: A

Kvinnor borde få prova att styra en penis vid urinering innan de uttalar sig. Frivilliga?

2010-12-07 @ 17:03:21
Postat av: Tobias

Exempel på "random skräp" plz.

2010-12-07 @ 18:26:04
Postat av: bleunt

Tobias:

Halvt koagulerad sperma.



2010-12-07 @ 20:22:48
URL: http://bleunt.blogg.se/
Postat av: Kalle Balik

Caps-Carro: När jag sitter ner och kissar så tömmer jag oftast inte blåsan. När jag har suttit ner och bajsat brukar jag ofta, efter torkningen, så klart, ställa mig upp för att kissa ut det sista. Man kissar bättre om man står upp.



Lustigt nog så kissade jag en dubbelstråle senast i går, och jag upptäckte efter några timmars skallgång på mitt enorma kön att ett litet hårstrå hade hamnat i vägen.

2010-12-08 @ 16:05:51
URL: http://jattestorapistoler.blogg.se/
Postat av: Erik

Jag tycker själv att jag nästan kissar bättre när jag sitter ner, kanske inte lika "tömmande", men jag kan slappna av bättre och får nog ut mer på det sättet ändå. Fast jag kan tänka mig att det för med sig svårigheter för dig för att kuken måste rullas ihop flera gånger för att få plats i toalettstolen, då kommer ju inte allting ut lika lätt.

2010-12-08 @ 23:10:06
Postat av: Kalle Balik

Ja, när jag säger att jag står upp och kissar så menar jag självfallet att jag står någon annanstans, medan kuken hänger över toaringen och kissar. Ibland brukar min flickvän snubbla över min kuk, eftersom den måste gå genom hallen för att nå badrummet, förutsatt att jag står i vardagsrummet.

2010-12-09 @ 12:19:49
URL: http://jattestorapistoler.blogg.se/
Postat av: carroe

Kalle: Där har du fel. Eller iofs vet inte jag hur det är med dig, men killar tömmer inte blåsan helt när dom står, därför ska dom sitta minst en gång om dagen..

2010-12-09 @ 18:10:37
URL: http://carroe.blogg.se/
Postat av: Patrik

Carroe, seriöst kvinna, yttra dig inte om saker du själv inte har!



Jag tycker att du ska sluta argumentera mot andra och gå tillbaka till köket där du hör hemma!

2010-12-11 @ 06:39:07
Postat av: Henrik Petersson

En annan sak som gör kissning svårare efter sex är att min förhud ofta har svullnat upp på morgonen av all friktion kvällen innan.

2010-12-14 @ 22:41:12
URL: http://fithenke.blogg.se/
Postat av: Sussi

Kissa utanför och på ringen hur mycket ni vill, men torka då upp efter er istället för att lämna det!

2011-01-09 @ 13:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0