bleunts andra bloggtips någonsin

Gillar du såna här artiklar?
Såna här små vardagsnyheter som inte alls är nyheter egentligen.
Såna där artiklar där man undrar HUR "reportern" fick nys om "scoopet".
Eller var det den utsatta som kontaktade tidningen för en sån liten skitsak?

Artiklar om upprörda, missnöjda och gnälliga människor som varit med om pyttesmå motgångar och löjliga mundana strapatser. Vanliga människors ordinära händelser som rapporteras som om det hade nyhetsvärde.

Då har jag ett bloggtips till dig.
Mitt andra bloggtips någonsin.

Den är inte fullt lika rolig som mitt första tips någonsin - Jättestora Pistoler.
Men den är fullt läsvärd, och heter Dagens Lokaltidningsbesvikelse.
Gå och kika på den, vettja.


Kommentarer
Postat av: Erik

Jag läste den där artikeln tidigare och fick genast lust att gå in på lokaltidningsbesvikelser, underbar blogg. Det fanns myror på badhuset där jag växte upp, hela tiden, jag gnällde aldrig, och inte fan gick jag till aftonbladet och gnällde.

2010-02-21 @ 01:56:37
Postat av: max

å, underbara värld

2010-02-21 @ 14:00:28
Postat av: Kalle Balik

Den första länken rockade fett. Varje gång någon länkar till min blogg så föds en ängel, ett krig slutar, och våren närmar sig snabbare. Och Aeris överlever.

Jag minns en liten notis som jag läste i en lokaltidning. Notisen var om ett staket som hade blivit sönderslaget. Men det var inte ens ett staket; det var en planka som hade blivit misshandlad. Thug life.

2010-02-22 @ 00:07:02
URL: http://jattestorapistoler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0