Bluffluensan

Photobucket


Aftonbladet frågar om svininfluensan bara var en bluff. Egentligen föreslår man det, men frågetecknet fråntar dem allt ansvar. Alla som lyssnat på Glenn Beck förstår vad jag menar.

jag läser artikeln, men hittar INGET som stödjer rubriken.
Jag hittar INGET i texten som föreslår att det skulle vara en bluff.
Jag ser INGET konkret eller några som helst fakta som stödjer det.

Kan någon hjälpa mig att förstå vad rubriken har med texten att göra?
Det handlar ju bara om att uppståndelsen var överdriven - något som Aftonbladet enligt mig i så fall främst själva är skyldiga till.

Prenumerera på bloggen



Kommentarer
Postat av: Palle

Jag menar inte det här för att vara elak, det är en helt vanlig fråga(som säkert kan låta lite negativ men iaf).



Känner du dig inte lite korkad som sitter och läser en massa skit på AB hela tiden?



Alltså, jag själv har slutat läsa där, det händer enbart när jag är riktigt uttråkad. Det är ju sån extrem skitjournalistik så man blir bara dummare av att läsa det ju.

2010-02-14 @ 17:57:12
URL: http://apalle.blogg.se/
Postat av: bleunt

Palle:

Absolut inte. Jag älskar att kolla på FOX News också. Tycker det är väldigt underhållande. Hur man skulle bli dummare av det förstår jag inte riktigt, du ger dem nog alldeles för mycket cred.

2010-02-14 @ 17:59:08
URL: http://bleunt.blogg.se/
Postat av: WysiWyg

Dummare av det blir man om man redan är tillräckligt dum för att gå på deras idiotier.

2010-02-15 @ 10:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0