Om 10 år har muslimer tagit över Sverige

Jag älskar det här klippet:



Älskar jag det för att användaren stängt möjligheten att ranka klippet? Älskar jag det för att användaren tar bort alla kommentarer som inte hyllar det som sägs? Jo, han tar bort dem. Nästan 2000 visningar men bara 16 kommentarer som alla är av en åsikt? Jo, eller hur. De är rädd för debatt och bemötande, för de vet att deras uttalanden inte håller granskning. Censur är EXAKT samma strategi som kristna fundamentalister på YouTube använder sig av.   

Eller älskar jag det för att det helt ogenerat spyr ut totalt felaktiga faktan? Helt påhittade påståenden som att Sverige har flest anmälda våldtäkter i hela Europa. Ordet "anmälda" är viktigt, för det innebär att man kan få det att låta som att vi har flest våldtäkter totalt, eftersom de som inte anmäls liksom inte räknas.

Men att Sverige har flest (anmälda) våldtäkter i Europa är inte riktigt rätt. Det är en felaktighet som sprids via partiska och främlingsfientliga sajter och skjutsas vidare av personer som Jimmie Åkesson. Det är en förvridning av hur man räknar statistiken, och bortser från saker som att länder har olika lagar och olika mörkertal. Det som klassas som våldtäkt i Sverige räknas i de flesta andra länder bara som sexuellt ofredande.

Här är Sverige det enda landet i hela Europa som inte tas med i undersökningen. Är inte det lite konstigt om Sverige är det land med flest våldtäkter? Men jag gissar att vi ligger runt #20 i världen, kring de andra länderna i Skandinavien. Jag tvivlar på att vi har sex gånger fler våldtäkter än Danmark, Finland och Norge.

Lustigt är också att Island ligger högst upp bland de europeiska länderna, medan Turkiet ligger på plats #53. Är inte Turkiet fullt av... muslimer? Kanske borde vi skicka våra svenska kvinnor till Turkiet, där de går mycket säkrare. Är det dumt av mig att dra den slutsatsen? SJÄLVKLART! Eftersom Turkiet och Sverige har helt annorlunda lagar och mörkertal.

Men även om man bortser från mörkertal och lagskillnader så är Sverige inte högst upp på listan. Högt upp, men absolut inte högst.

Åh, och jag älskar hur han helt steglöst går från Invandring till Inbörderskrig. Bara så där. Inbördeskrig mellan vilka? Om vad? Hur skulle det gå till? För att Sverige är precis som Kosovo var? Hur är Sverige precis som Kosovo? KAN han något alls om konflikten i Kosovo?

Och så här på ämnet vill jag bara tipsa om ett underbart inlägg från min favoritblogg.

Prenumerera på bloggen

Kommentarer
Postat av: Max

skål!

2010-02-08 @ 21:55:57
Postat av: Kalle Balik

Han frågade vilken framtid jag vill ha, men jag gavs bara de tre alternativen. Måste jag välja mellan de alternativen? Vet den där ögongubben något som jag inte vet? Jaja, om jag nu måste välja så tar jag inbördeskrig. Det låter coolt med lite krig. Jag skulle odla skägg och joina de farliga dödsmuslimerna.

2010-02-09 @ 15:51:16
URL: http://jattestorapistoler.blogg.se/
Postat av: A

Sjukt vidrigt klipp. Klarade inte att höra på hela. hur blir det så här fel egentligen?



(bra blogg(Y))

2010-02-09 @ 19:34:15
Postat av: Erik

Jag får nog också joina dödsmuslimerna då, för jag har ju mörkt och lite smålockigt hår, och så gillar jag musik från alla delar av världen. Så jag är väl en undermänniska jag.

2010-02-10 @ 00:16:18
Postat av: amanda.

".. och här är ett citat från han".

Gött.

Eller, näe, just det, det heter "från honom". Pretto av mig, men om jag älskar klippet, är det därför. Inkompetens <3<3<3

2010-02-10 @ 23:56:11
URL: http://amandabeatrice.blogg.se/
Postat av: amanda.

Nu har jag sett hela. Gött att de snackar om kvinnors säkerhet och våldtäktsstatistik när han antagligen har en ganska rutten kvinnosyn i övrigt. Det är ju fördomen från min sida men jaja.

2010-02-11 @ 00:03:47
URL: http://amandabeatrice.blogg.se/
Postat av: Kalle Balik

Amanda, det är inte en fördom. SD och andra rasistiska grupperingar har många medlemmar som har avtjänat straff för kvinnomisshandel. Jag är awesome och behöver således inte lämna källor. Alla vet att jag har rätt.

2010-02-11 @ 13:23:18
URL: http://jattestorapistoler.blogg.se/
Postat av: amanda.

Bra Kalle! Kändes skönt att höra.

2010-02-11 @ 16:49:49
URL: http://amandabeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0