Världens mest bisarra musikvideo

Så jag sitter och kollar på MTV medan jag äter. Det är någon video med Jamie Foxx och T-Pain. Plötsligt ser jag Samuel L Jackson. Okej, najs cameo liksom. Sen ser jag Forrest Whitaker. Umm, konstigt... Men okej. Sen ser jag Jake Gyllenhaal. WTF? Vad gör han i en video med Jamie Foxx och T-Pain?

Men sen sätter jag nästan mjölken i halsen när jag plötsligt ser RON HOWARD sitta där och skåla champagne med ett gäng bitches omkring sig! VAD FAN! :D Årets bästa musikvideo! Jag har aldrig sett några konstigare cameos. Det passar inte in för fem öre. Vad är storyn bakom den här videon egentligen? VARFÖR?! Eller, varför inte? Klart Ron Howard ska sitta och sippa cristal med bitches.




Prenumerera på bloggen

Kommentarer
Postat av: max

blä.

2010-01-25 @ 17:15:11
Postat av: bleunt

Blame it on the a-a-a-a-a-alcohol!

2010-01-25 @ 17:20:32
URL: http://bleunt.blogg.se/
Postat av: Mattisstella

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2012-01-30 @ 11:22:32
URL: http://mattisstella.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0