Asiater har små snoppar

JuLiA säger (03:53):
hmm okej.. är hon svensk eller utländsk?
och dig måste jag ju fråga.. du är väl inte helsvensk?

bleunt säger (03:54):
Hehe, hon är svensk i den mån att hon är född i Sverige och har svenskt medborgarskap. Men om du menar etnicitet så är hon halvasiat. Halvindones, närmare bestämt. Jodå, jag är helsvensk. Min syster är blond, blek och blåögd.

JuLiA säger (03:55):
aha okej.. soft.. haha fast det var precis det jag hade gissat på dig!
tycker du har asiatiska drag på nåt sätt

bleunt säger (03:55):

Är det ditt sätt att säga att du tror jag har liten kuk? "Asiatiska drag."

JuLiA säger (03:56):
hahahaha
ja precis! Fan du ser ju igenom mig fullständigt!
vilken insiktsförmåga

bleunt säger (03:57):
Jag har en liten kuk, men det är INTE för att jag skulle ha något asiatiskt. Så det så. Lägg ner fördomarna, tack. -_-


Prenumerera på bloggen

Kommentarer
Postat av: bleunt

Ja ja, jag vet att asiat inte är en etnicitet. Men jag vet inte vad det heter på riktigt. :<

2010-03-06 @ 04:05:32
URL: http://bleunt.blogg.se/
Postat av: max

varför chattar du med någon som heter "JuLiA"? för att vara fördomsfull. såna människor kan ju bara vara tomma i huvudet.

2010-03-06 @ 10:39:16
Postat av: Kalle Balik

Vad är egentligen "helsvensk"? Är det när man är född i Sverige? Eller när ens föräldrar är födda i Sverige? Eller måste alla far- och morföräldrar vara födda i Sverige? Eller måste man kunna bevisa att man är släkt med någon av de efterblivna grottmänniskorna som vandrade hela vägen upp hit?

2010-03-06 @ 16:37:05
URL: http://jattestorapistoler.blogg.se/
Postat av: WysiWyg

Kalle; det är när du har ett "svenskt" namn, talar med någon trevlig "svensk" dialekt och är tillräckligt blek. ;-)

2010-03-10 @ 12:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0