Våldtäktslarm

Många frågar mig om Laser.
När kände jag honom?
Har jag kontakt med honom?
Var bor han?
Vem är han?
Är det sant?

Jag tänkte försöka besvara de här frågorna i inlägget nu.

Kari säger:
Har du kontakt med den där Laser fortfarande?

bleunt säger:
Nej. Han bor inte här längre, och använder inte internet.

Kari säger:
Var bor han nu då?

bleunt säger:
Han bor faktiskt i Göteborg. Och i Somalia, ibland. Det är hans hem. Men just nu jagar han isbjörn i Kanada. Han sa att det var den nya OS-grenen, och betalade resan dit själv. Hängde med OS-truppen tills de insåg att han inte var vad de kallar "officiell deltagare".

Får se om han har en sån där OS-mössa när han kommer hem. De går ju på typ 2000kr. Om det inte är sälblod på den eller något.

Kari säger:
Hahahahaha. 
Hoppas inte morsan blir förbannad på mitt asgarvande nu.


bleunt säger:
Skyll på Laser! Han är van att få tjejer att tjuta. Fast han saknar den gamla goda tiden, då tjejer la ner lite själ i det. Nu med alla såna där våldtäktslarm är det så jävla opersonligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0