Var Jesus bög?

Igår kom jag till en kund, som frågade mig om jag trodde Jesus var bög.
True story, han frågade "hörru, du som vet allt, tror du Jesus var bög?"

Ja, svarade jag, han hängde ju med en massa män. Så kanske.
Det slog mig inte att fråga då, men jag undrar om det var Kalle Balik jag ringde till. Han var född på 40-talet, men ingen vet ju Baliks ålder.

För övrigt kommer den här bloggen gå på sparlåga från och med nu. Den kommer inte längre uppdateras 2-3 gånger om dagen som så var fallet tidigare. Jag har helt enkelt nått en punkt då jag inte har samma motivation inom mig längre. Men en så där 2-3 inlägg i veckan ska väl kunna skrapas ihop ändå.

Jag håller till exempel på att klämma ur mig två nya Yoshi & Snail - och båda kommer handla om just Jesus.

Prenumerera på bloggen


Kommentarer
Postat av: Kalle Balik

Det var inte jag. Jag ställer sällan frågor då jag är så nära en allvetande och omnipotent härskare man kan komma. Jag frågar inte ens damer om de vill ligga med mig. Jag kör bara på, helt enkelt. "Kör ditt eget race."

2010-03-18 @ 21:53:48
URL: http://jattestorapistoler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0