Världens 100 vackraste människor

People Magazine publicerar som bekant varje år en lista över vad de anser vara världens 100 vackraste människor. Det här året finns Gabourey Sidibe med på listan. Det känns bara som ett hån att ha med henne på listan, för vi VET att de som ställer samman listan inte egentligen tycker hon är en av världens 100 vackraste.

http://scrapetv.com/News/News%20Pages/Entertainment/images-6/gabourey-sidibe-Precious.jpg



Och nu vet jag att några kommer bjuda på ursäkter och anledningar och försöka förklara för mig hur fel jag har, och att det inte bara är klassisk skönhet som räknas eller att hon är fin på insidan. Om man går efter inre skönhet är ju alla de andra 99 platserna helt jävla off i stället, och People Magazine KÄNNER inte människorna på listan.

Nej, det känns som att någon kommer hälla en hink med grisblod över henne när som helst. De gör det bara för att hon är poppis just nu och är med i en älskad film, och de vill tjäna bra PR genom att inte verka ytliga. Men när man gör en lista över världens 100 vackraste människor är det OMÖJLIGT att inte vara ytligt!

Prenumerera på bloggen

Kommentarer
Postat av: A

Du klagar alltså på att de har med en tjock människa på listan? FRÄSCHT!

2010-05-01 @ 13:12:31
Postat av: Wictor

Eller att hon kanske inte är så vacker?

Sen vet vi alla att fetma (tyvärr) är avtändande. Om en tjockis hade varit motiverad på en så lista hade hon varit tvungen att se ut som typ Megan Fox eller något liknande.

2010-05-01 @ 13:21:48
Postat av: KikomoN

Jag tycker hon är lite söt... Vacker är väl kanske fel ord på nåt sätt..



Jag vet iaf att fetma inte behöver vara avtändande :) isf skulle jag aldrig få ligga ^^

2010-05-01 @ 13:29:30
Postat av: WysiWyg

De kanske är garderobs-chubby-chasers? ;-)

2010-05-01 @ 14:27:43
Postat av: bleunt

A:

Gör det inte ont när du försöker pressa fram så stora mängder PK ur röven? Eller är du så pass uttöjd vid det här laget att det bara väller ut av sig själv?



2010-05-01 @ 14:52:09
URL: http://bleunt.blogg.se/
Postat av: Palle

Nä men lägg av. Hon hade ju inte ens sett bra ut om hon varit smal! :s

2010-05-01 @ 14:57:47
URL: http://apalle.blogg.se/
Postat av: seraph

"Gör det inte ont när du försöker pressa fram så stora mängder PK ur röven? Eller är du så pass uttöjd vid det här laget att det bara väller ut av sig själv?"



Kapow...

2010-05-01 @ 15:30:27
Postat av: A

Du använder alltså PK-kortet? Trodde det bara var rasister och homofober som fortfarande körde med det. FRÄSCHT!



;)

2010-05-01 @ 19:36:20
Postat av: bleunt

I just call it like it is.

bleunt - keeping it real since 1984.

2010-05-01 @ 19:47:26
URL: http://bleunt.blogg.se/
Postat av: Henrik Petersson

Vem fan bryr sig? Jag kan omöjligt ta en sån där lista på allvar så länge inte jag är med på den.

2010-05-01 @ 20:08:38
URL: http://fithenke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0