Janne Josefsson begår tjänstefel

Jag kollade på Debatt igår. Man skulle diskutera Big Brother och bloggaren Kissie. Jag antar att programmets redaktion inte har så bra koll på nyheter, och tror vi befinner oss i en nyhetstorka. Men jag tänkte att det åtminstone kunde vara underhållande att se folk bajsa lite på Kissie, så jag stod ut med Big Brother-skiten där man talade om deltagarna som att de var viljelösa omyndiga barn.

Så blev det dags för Kissie, som var där i studion. Najs, tänkte jag. Nu kommer Janne Josefsson och alla i publiken ställa henne mot väggen angående de inspelade hoten om misshandel hon delade ut till en journalist förra veckan. Nu ska hon konfronteras angående nazistpropagandan hon och hennes bror delade ut. Nu ska de basha henne för det böghatande hon många gånger visar upp. Och hon kommer få stå till svars för att hon beter sig respektlöst mot uteliggare och lägger upp klippen på sin blogg. Nu jävlar, tänkte jag.

Men, nej. Inte ett enda ord om vare sig inspelade hot, nazistpropaganda, böghatandet eller förnedringen av hemlösa. I stället spenderade man hela jävla inslaget åt att prata om att hon rekommenderat läsarna att äta barnmat för att gå ner i vikt. FUCK! Alla som betalar tv-licens borde be om pengarna tillbaka.

Kommentarer
Postat av: M

Janne Josefsson kammar inte hem några + i karriären genom att skruva åt en liten tjej.

Det ger mer att skruva åt myndigheter

2011-03-04 @ 08:38:08
Postat av: bleunt

Då ska han fan inte ens ha henne där.

Men nu hade han det. Och då är det upp till honom att visa en gnutta journalistisk integritet.

2011-03-04 @ 08:43:18
URL: http://bleunt.blogg.se/
Postat av: Taxnar

Jag tänkte kolla på debatten men glömde bort det sen. Dessutom klarar inte mina ögon av Bigbrother skiten.

Angående Kissie. Mutor någon? Kanske? Det sjuka är att många yngre tjejer ser upp till en sån sak. Jag anser inte att Kissie är en människa. Hon är beviset på att Darwins teori om "Natural selection". Slutade fungera för länge sen.

2011-03-04 @ 19:29:38
URL: http://taxnar.blogspot.com/
Postat av: apalle

Du har inte ställt dig själv frågan hur det kommer sig att du själv kan så mycket om Kissie? =)

2011-03-04 @ 23:54:11
URL: http://apalle.blogg.se/
Postat av: bleunt

Jag är allmänbildad. Jag kan mycket om mycket, inte bara om det är jag är intresserad av.

2011-03-05 @ 23:15:40
URL: http://bleunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0