Den verbala könssjukdomen

Jag har nog tagit upp ämnet förut.
Unga, naiva människor förlorade i varandra. Bortom allt förnuft i en rosa, naiv såpbubbla. Några dagar efter att dom träffats är det "du och jag för evigt". En vecka senare är man förlovad. "Jag älskar dig" är den verbala könssjukdomen. Luftburen och sprider sig som en epidemi bland ungdomar. Symptomen är naivitet, socialt avståndstagande, att hänge sig totalt för en främling samt kärlekstunnelseende. Botemedel, minsta lilla dispyt som penetrerar bubbelväggen.





Tobias Hederstedt, Du betyder verkligen mest för mej <3 säger (14:10):
Halloj

bleunt säger (14:10):
tjola

bleunt säger (14:11):
tobias betyder mest?

Tobias Hederstedt, Du betyder verkligen mest för mej <3 (14:11):
Ja?

bleunt säger (14:12):
hur länge har ni varit ihop?

Tobias Hederstedt, Du betyder verkligen mest för mej <3 säger (14:12):
1dec

bleunt säger (14:12):
Så, fyra dagar.

bleunt säger (14:13):
Och han betyder redan mer för dig än vad din familj och dina bästa vänner gör?

Tobias Hederstedt, Du betyder verkligen mest för mej <3 säger (14:13):
Meen..

bleunt säger (14:13):
Jag tycker bara det låter lite konstigt, har du så dåliga föräldrar och vänner?

bleunt säger (14:14):
Eller är det bara något man säger?

Tobias Hederstedt, Du betyder verkligen mest för mej <3 säger (14:14):
neej.. men han kom in i mitt liv precis när jag verkligen behövde någon..

bleunt säger (14:15):
Ja, och nu betyder han mest för dig efter 4 dagar.

bleunt säger (14:15):
Jag förstår.

bleunt säger (14:15):
Tycker bara det låter konstigt.

Tobias Hederstedt, Du betyder verkligen mest för mej <3 säger (14:16):
men men

Kommentarer
Postat av: kayarina

let me see... ha ha ha. ungefär. men så är det. kärlek är som den är. blind? om det ens är kärlek. oh well.

2007-12-05 @ 19:10:37
Postat av: Maria

Men så har du ju en massa fjortisar på msn också? :) Get rid of them!

2007-12-05 @ 21:08:56
Postat av: max

mm fjortissamlarn bleunt.. dra upp ett LITE mer vettigt exempel nästa gång. typ nåra som varit tillsammans i 2 månader o älskar varandra o ska gifta sig o skaffa barn :)

2007-12-06 @ 11:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0