Obama är svart om Hillary är hermafrodit

Alla sa att det var så historiskt att demokraterna antingen skulle få en svart man eller en kvinna som kandidat. Jag har aldrig fattat det. Visst, Hillary är en kvinna. Men är Obama verkligen svart? Var då?
Han är ju egentligen, faktiskt bara halvt svart. Blir det inte lite mindre historiskt då?
Och, vann Obama för att han har lite vitt inom sig? ;p
Skulle Hillary vunnit om hon var hermafrodit? :s

Jag har då och då sett Obama vara lite svart. Och du menar jag inte bilden av honom i muslimsk mundering. Då talar jag om när han dansade med Ellen, och gjorde det ganska vitt.
Eller när han borstade av axlarna, och gjorde det ganska vitt.
Och nu senast, när han gjorde fist pound med sin fru, också det på ett ganska vitt sätt. :p

Så jag vet inte, ska vi gå så långt att kalla Obama svart?
Äh, spela roll. Vi säger färgad. Eller något.
För han dansar för stelt, borstar för mesigt och fist poundar inte hårt nog för att var svart.

Och det är allt mina fördomar mot svarta (eller vita) har att säga om den saken. :)


För övrigt gör FOX News tydligen en stor grej av hela fist pound-incidenten.
Kallar det för "terrorist fist jab", jag älskar FOX News.

Kommentarer
Postat av: max

i och med att farsan e svart kenyan o morsan vit kanadensare så skulle ja säga att han e halvvit

eller halvsvart

2008-06-10 @ 15:56:17
Postat av: Andreas

Det blir alldeles rörigt i huvudet av Fox News. Dom är ju helt rubbade.



För övrigt så älskar jag din blogg.

2008-08-20 @ 15:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0