Onkel Kånkel - Ett geni?

Photobucket


Oh, really? Really? Verkligen? Ett geni? Är det verkligen ordet du vill använda? Är du säker på att du vet vad ett geni är för något? För när du använder ordet geni för att beskriva någon som skrev texter som...


"blinka blinka blinka lilla stjärtis
titta titta titta upp i skyn
jag vill knulla brorsan min i mun
han har en jätte pung
och den är multitung
för han är så jävla ung
blikna blinka blinka lilla homo
titta titta titta i min röv
jag vill knulla brorsan min i mun
han har en jätte pung
och den är multitung
för han är så jävla ung
"


... då är jag inte helt och hållet övertygad om att du vet innebörden av det ordet.

Kommentarer
Postat av: seraph

I second that.

2009-08-17 @ 21:33:10
URL: http://www.metrobloggen.se/seraph
Postat av: WysiWyg

När jag läste löpsedeln så var min första tanke att han uppenbarligen inte var så hemlig ändå, eftersom hans död uppmärksammats.



Jag har nu ändrat mig; han var inte tillräckligt hemlig. Typ, bara sjunga i duschen hemlig.



Men då vet jag iaf att min första tanke om Onkel Kånkel stämmer, undvik som pesten. Det är något lite lätt sorgligt över att jag faktiskt kan bedöma musik så pass bra bara utifrån vilka av mina vänner och bekanta som lyssnar på den. He

2009-08-18 @ 09:15:13
URL: http://www.xn--lsatankar-07a.se
Postat av: David

Geni är ett väldigt starkt ord och jag ska inte säga att han var bra till annat än underhållning men när man provocerar så mycket att riksdagen vill inkränka på yttrandefriheten för att stoppa honom. DÅ förtjänar man faktiskt lite cred.

Ja, jag har låg humor, men skyller på att jag var ung och dum när jag gillade honom.

2009-08-18 @ 09:36:15
URL: http://daaveman.blogspot.com
Postat av: max

HAHAHAHA

2009-08-18 @ 12:25:52
Postat av: Anonym

– Och så var han intelligent. Superintelligent.

Anna skrattar när hon tänker på texterna.

– Det var ironi. Han drev ju med allt och alla. Han skrev sin musik för att retas och väcka opinion. Det var en bit av honom själv. Det var bara han.

2011-05-17 @ 17:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0