Då är alla män pedofiler

Angående det här.

Nu vet jag inte vad man hittade för bilder på hans dator, så låt oss bara utgå från det faktum att han sexchattade med 14-åriga flickor online. Gör det honom till pedofil? I så fall är en majoritet av alla män pedofiler. För vill ni veta en hemlighet? Oavsett om de erkänner det eller inte, så finner alla män en välutvecklad 14-åring sexig.

Många 14-åringar har kvinnliga kroppar. Unga kvinnliga kroppar, men kvinnliga none the less. En 14-åring kan mycket väl ha ett par B-kupor, som hon sedan trycker upp med push-up. Hon kan mycket väl ha en rund rumpa och kurviga höfter. Och har hon det, då tänder vi på henne. Oavsett om vi är 16 eller 60. Det innebär inte att vi tänker ha sex med henne, eller ens att vi vill ha sex med henne. Det innebär inte heller att vi är pedofiler, tack så mycket.

Eller?

Pedofili har enligt mig inte så mycket med ålder att göra, som det har med outvecklade barnkroppar att göra.

Klicka för att stänga fotot
14 eller 18? Det vet du inte. Så du får vänta med
att eventuellt attraheras. Tills jag talar om för dig
att det är lugnt - hon är 18.


Prenumerera på bloggen

Kommentarer
Postat av: Erik

So true. Pedofili handlar om att attraheras av outvecklade barn, prepubertala barn. Att gå igång på tjejer i puberteten är hebefeli om något, men jag tvivlar på att det är många som inte gör det. Seriously.

2009-11-13 @ 11:12:09
Postat av: max

det evigt återkommande ämnet va, bleunt? :)

intressant som vanligt dock

2009-11-13 @ 13:17:36
Postat av: bleunt

Max: Humhihum hum. :p



Erik: Hebefeli, huh. Där lärde jag mig något nytt! Woho! Sen om 14 är pubertet är en annan sak. Jag har aldrig sett en 11- eller 12-åring jag tänder på.



2009-11-13 @ 14:33:32
URL: http://bleunt.blogg.se/
Postat av: A

Dock inget fel med att vara pedofil heller. Så länge man håller sig till fantasin ser jag inget fel med att tända på ungar...svårt att rå för...

2009-11-13 @ 19:36:31
Postat av: bleunt

A:

Absolut. Fast nu när folk börjar åka i fängelse för tecknad barnporr så får man inte ens fantisera. Inte rita det på papper, iaf.

2009-11-13 @ 19:47:51
URL: http://bleunt.blogg.se/
Postat av: A

Har folk åkt i fängelse för tecknad barnporr?! Sjuuuuuuuuuuuukt isåfall. Och ingen vågar stå upp för pedofilerna. Usch usch usch.

2009-11-14 @ 01:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0